mens lign. smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

asff

anna111 skriver:

Tak sidst jeg mistede fik jeg osse mens smerter nogle dage før men håber bare alt er som det skal være denne gang og tusen tak nu må jeg se om jeg får kvalme imorgen tidlig igen

Så forstår jeg godt, du forbinder dem med det. Men er sikker på alt er normalt, og i nok skal få en lille sund trunte denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Tulipan

anna111 skriver:

ja syntes jeg har mens lign. Smerter har jeg haft en smule hele dagen jeg er 6+0 idag og første gang jeg mistede var jeg 6+4 så er lidt navøs for det skal ske igen syntes ikke rigtig jeg har ømme bryster mere havde heller ikke kvalme til morges som jeg ellers har hat de sidste 2morgner så er meget bange for at miste igen jeg skal først til scsnning på tirsdag og det føles bare så langt væk

Første gang jeg mistede forsvandt mine symptomer bare fra den ene dag til den anden er så bange for det vil ske igen for 3gang

Jeg har også meget svingende kvalme og haft nogle enkelte dage uden og enkelte dage med mens lignende smerter. Jeg synes det svinger meget men bliver også super bange for at miste igen hver gang det er anderledes end det plejer.

Jeg har fået at vide at det er helt normalt, men det er godt nok svært at lade være med at være bange når man nu HAR mistet tidligere

Så vil egentlig bare sige at jeg forstår dig fuldt ud!

Har du spurgt om muligheden for en trykhedskanning? Det har i hvert fald hjulpet meget på mine nerver...

Håber alt er som det skal være med din lille spire.

Anmeld

23. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym23 skriver:

Jeg har også meget svingende kvalme og haft nogle enkelte dage uden og enkelte dage med mens lignende smerter. Jeg synes det svinger meget men bliver også super bange for at miste igen hver gang det er anderledes end det plejer.

Jeg har fået at vide at det er helt normalt, men det er godt nok svært at lade være med at være bange når man nu HAR mistet tidligere

Så vil egentlig bare sige at jeg forstår dig fuldt ud!

Har du spurgt om muligheden for en trykhedskanning? Det har i hvert fald hjulpet meget på mine nerver...

Håber alt er som det skal være med din lille spire.

Tak ja når man har mistet gør det, det svære at nyde gravidliteten og er da glad for at vide at jeg ikke er den eneste med så svingene symptomer. Jeg skal til scanning på tirsdag så venter bare navøst og spændt håber bare at se hjertet slå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.