anna111 skriver:
ja syntes jeg har mens lign. Smerter har jeg haft en smule hele dagen jeg er 6+0 idag og første gang jeg mistede var jeg 6+4 så er lidt navøs for det skal ske igen syntes ikke rigtig jeg har ømme bryster mere havde heller ikke kvalme til morges som jeg ellers har hat de sidste 2morgner så er meget bange for at miste igen jeg skal først til scsnning på tirsdag og det føles bare så langt væk
Første gang jeg mistede forsvandt mine symptomer bare fra den ene dag til den anden
er så bange for det vil ske igen for 3gang
Kæmpe kram til

kan godt forstå du er nervøs når du nu tidligere har mistet. og det gør nok også at du analysere hver enkelt ting der sker med din krop lige for tiden.
Jeg har heldigvis ikke prøvet at miste, men her i min graviditet og især i den tidligere del havde jeg meget varierende symptomer som godt kunne være der den ene dage, væk den anden og tilbage for fuld skrue på tredje dagen. og meget af tiden har jeg ikke mærket noget som helst.
Det svært at sige at du bare skal slappe af og tage det som det kommer, for du går jo naturligvis og tænker meget over den kommende tid hvor du mistede sidst.
Men så længe du ikke har direkte ondt eller bløder så tror jeg alt er okay

Men du får en kæmpe kram og så krydser jeg fingre for at at alt selvfølgelig er som det skal være og at du på tirsdag ser det fineste hjerte blinke til dig.
Anmeld