billeder af taberne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juli 2009

Susan1978

hey tøser..

jeg er altså vildt nysgerrig efter at se før og efter billeder af alle jer tabere.. for med alle de pakker smør i har smidt må i jo alligevel ha forandret jer en del..

og hemmeligt.. (så trænger jeg til lidt motivation)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

Loggidut

Jeg skal nok, arrrrrk....glemte det helt igen, skal lige få taget et ordentlig billede!

Ja og jeg skal også lige motiveres igen, jeg har ny syndet i 4 dage, og er helt kvalm ved det, så jeg skal lige med op på hesten igen i morgen! I dag har jeg opgivet, for der skal vi lige som til fødselsdag...men i morgen igen!

jeps jeg skal nok få ordnet det billede!

Anmeld

16. juli 2009

Anja

Uha, sådan nogle billeder vil jeg også glæde mig til at se

Jeg er selv godt i gang ! Der er røget næsten 7 kg siden 20 maj   - så jeg klager ikke   -  men trænger da fint til motiation til de sidste 15 kg

Anmeld

16. juli 2009

Helle30

Jeg tror ikke, jeg har nogen før-billeder, men jeg kan nok godt få taget nogle efter-billeder. Jeg har tabt frra 87 til 62 kg. nu, og jeg vil gerne lige smide 5 kg. mere, men jeg har ikke så travlt.

-. Helle

Anmeld

16. juli 2009

Tut

Her går det den anden vej

Men jeg er glad for at jeg "kun" har taget 2,6 kg. på og jeg er 19+6

Jeg tog jo 20 kg. på med Noah, så jeg håber at jeg kan holde mig omkring 8-10 kg. denne gang.

Så har jeg ikke så meget at kæmpe med efter fødslen, det ville være træls, nu hvor jeg havde tabt mig så meget inden jeg blev gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.