Anonym skriver:
Hej smukke piger
Jeg elsker utrolig meget min mand som gør gør mig glad .
Jeg er bar i tvivl , nu når ham og jeg skal på barsel så en måned efter tager hans holdtræning til udlande i 2 uger og spiller nogle vigtige kampe som betyder meget for ham.
Men problemet er at han har valgt at være hos mig og den nyfødte og plus vores 3 årige søn.
Kan jeg tillade mig at give ham lov til at tage afsted eller bliver det hårdt for mig? Jeg vil også gør ham glad og det er vel op til ham selv om han så går glip af de to ugers tid med vores barn
Hejsa,
Jeg ville nok også synes han skulle afsted.
Det bliver måske nogle hårde dage at komme igennem, men jeg synes man skal give plads til sådan noget. Er sikker på du sagtens kan klare det
Min kæreste skal selv afsted på herretur, dog "kun" en forlænget weekend, 3 uger efter jeg har fået mit kejsersnit. Jeg er slet ikke i tvivl om at selvfølgelig skal han da afsted. Tror også han har brug for at komme ud og få lidt frisk luft med gutterne.. de har allesammen 1-2 børn og det her er vores første, så han har nogle han kan tale med om alle de nye ting..
Mænd ser jo nok en smule anerledes på nogle ting end os kvinder 
Måske din mand kan hjælpe til med at lave noget ekstra mad til fryseren, så du har noget du lige kan tage op.. Og få handlet ekstra ind, så du ikke skal tænke for meget over om der er mad i huset? Man kan jo også handle ind over nettet, det er dejlig nemt..
Måske i kan finde en barnepige der kan komme nogle gange?
Håber i finder en løsning 
D.
Anmeld