Hjælp skal jeg give manden lov ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.887 visninger
20 svar
29 synes godt om
22. august 2013

Anonym trådstarter

Hej smukke piger

Jeg elsker utrolig meget min mand som gør gør mig glad .

Jeg er bar i tvivl , nu når ham og jeg skal på barsel så en måned efter tager hans holdtræning til udlande i 2 uger og spiller nogle vigtige kampe som betyder meget for ham.

Men problemet er at han har valgt at være hos mig og den nyfødte og plus vores 3 årige søn.

Kan jeg tillade mig at give ham lov til at tage afsted eller bliver det hårdt for mig? Jeg vil også gør ham glad og det er vel op til ham selv om han så går glip af de to ugers tid med vores barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej smukke piger

Jeg er bar i tvivl , nu når ham og jeg skal på barsel så en måned efter tager hans holdtræning til udlande i 2 uger og spiller nogle vigtige kampe som betyder meget for ham.

Men problemet er at han har valgt at være hos mig og den nyfødte og plus vores 3 årige søn.

Kan jeg tillade mig at give ham lov til at tage afsted eller bliver det hårdt for mig? Jeg vil også gør ham glad og det er vel op til ham selv om han så går glip af de to ugers tid med vores barn

jeg synes helt sikker godt han kan, men jeg har også været alene mor til en på 1½ og en nyfødt, så jeg ser nok lidt anderledes på det...

men hvis du selv føler du kan overskue det så synes jeg du skal lade ham tage afsted

Anmeld

22. august 2013

Lotus86

Jeg er ikke så god til det der 'give lov' du bestemmer vel ikke over din mand?

Jeg synes i skal snakke om det, og så sammen finde ud af, hvad i har det bedst med.

Anmeld

22. august 2013

Masig

Anonym skriver:

Hej smukke piger

Hvis jeg var helt alene om en 3 årig og en nyfødt ville jeg nok sige nej, men hvis jeg havde nogle til at komme og hjælpe mig lidt ind imellem, fx en mor eller søster eller noget lige i nærheden, så havde jeg nok givet ham lov.... 

Min mand er også meget ude med vennerne, ikke sådan nogle vilde byture, men han har sin fodbold og sine drengeaftener, og hvis ikke han fik lov til det ville jeg have en sur og tvær man der følte sig fanget herhjemme... Så her har jeg en markant gladere mand hvis han får lov at komme lidt ud, så som sagt, havde jeg kunne trække på lidt hjælp andre steder fra, så havde jeg ladet ham smutte afsted...

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Hvis jeg var helt alene om en 3 årig og en nyfødt ville jeg nok sige nej, men hvis jeg havde nogle til at komme og hjælpe mig lidt ind imellem, fx en mor eller søster eller noget lige i nærheden, så havde jeg nok givet ham lov.... 

Min mand er også meget ude med vennerne, ikke sådan nogle vilde byture, men han har sin fodbold og sine drengeaftener, og hvis ikke han fik lov til det ville jeg have en sur og tvær man der følte sig fanget herhjemme... Så her har jeg en markant gladere mand hvis han får lov at komme lidt ud, så som sagt, havde jeg kunne trække på lidt hjælp andre steder fra, så havde jeg ladet ham smutte afsted...

Problemet er bar at han havde ikk været der så meget for mig første gang vi havde vores søn og meningen var at nu sku han være der især når jeg får kejsersnit .

Men jeg føler hvis det gør ham glad sø skal han da tage afsted . Bar han ikk tror han ka slippe for at passe vores børn hele tiden så er det fint med mig.

Nej har ik nogen til at hjælpe mig :/

Anmeld

22. august 2013

C-Dog

Nej. Det havde min mand ikke fået lov til. Familie er vigtigere end enhver hobby og så kort tid efter babys ankomst har jeg brug for ham.

Anmeld

22. august 2013

Moma

Hos os giver vi ikke hinanden lov til ting. Vi snakker om tingene og bliver enige.

Jeg ville helt klart sige, at han skal tage af sted. Jeg var selv alene med vores nyfødte søn og vores datter på 5 år, hvor jeg skulle aflevere i børnehave med en 2 dage gammel baby, der skreg i vilden sky pga. kolik. Min mand tog barsel et par uger senere end fødslen og var godt nok hjemme om aftenen - men kom sent hjem.

Man må tage tingene som de kommer, det skal nok gå altsammen.

Anmeld

22. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hej smukke piger

Det synes jeg da godt du kan det ville han nok blive glad for

Anmeld

22. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her var kærsten 10 dage i Las Vegas, da alberte var helt nyfødt og thea var næsten 4 år. Vi havde lavet et par aftensmads aftaler med min mor og svigerfar, så jeg ik sku tænke på mad osv alle dagene. Syntes det var super hyggeligt at ha dem helt for mig selv. Vh stine

Anmeld

22. august 2013

Xolia

Anonym skriver:

Hej smukke piger

Hvis du mener du kan klare det - så synes jeg du skal fortælle ham, at du ved hvor vigtig både jeres børn men også hans hold-kampe er. Du kan så sige at for dig må han gerne tage afsted.

Så har han selv valget :-)

Du kan jo også se om du vil kunne få lidt hjælp hos familien - evt. lave nogle retter til fryseren :-)

Jeg er selv af den mening at alles liv ikke skal gå i stå, men at tingene selvfølgelig skal koordineres så ingen føler sig trådt på :-)

-Xolia-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.