Anonym skriver:
Hej smukke piger
Jeg elsker utrolig meget min mand som gør gør mig glad .
Jeg er bar i tvivl , nu når ham og jeg skal på barsel så en måned efter tager hans holdtræning til udlande i 2 uger og spiller nogle vigtige kampe som betyder meget for ham.
Men problemet er at han har valgt at være hos mig og den nyfødte og plus vores 3 årige søn.
Kan jeg tillade mig at give ham lov til at tage afsted eller bliver det hårdt for mig? Jeg vil også gør ham glad og det er vel op til ham selv om han så går glip af de to ugers tid med vores barn
Hvis jeg var helt alene om en 3 årig og en nyfødt ville jeg nok sige nej, men hvis jeg havde nogle til at komme og hjælpe mig lidt ind imellem, fx en mor eller søster eller noget lige i nærheden, så havde jeg nok givet ham lov.... 
Min mand er også meget ude med vennerne, ikke sådan nogle vilde byture, men han har sin fodbold og sine drengeaftener, og hvis ikke han fik lov til det ville jeg have en sur og tvær man der følte sig fanget herhjemme... Så her har jeg en markant gladere mand hvis han får lov at komme lidt ud, så som sagt, havde jeg kunne trække på lidt hjælp andre steder fra, så havde jeg ladet ham smutte afsted...
Anmeld