hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Team Putte skriver:

Ja så er det jo ikke helt tid endnu! Nogle oplever at den yderste hinde går men at selve barnet stadig er beskyttet.. Hvis du er bange og utryg så giv fg et kald!

Nej det jo det. Men lægen sagde her mandags at hvis han kom nu gjorde det ingenting for han var stor nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

Team Putte

MiichellaMalou skriver:

Nej det jo det. Men lægen sagde her mandags at hvis han kom nu gjorde det ingenting for han var stor nok

jo jo børn født så sent klarer den som oftest men babyer er som en kage.. Den har bedst af at blive i ovnen til den er færdig

Anmeld

21. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Team Putte skriver:

jo jo børn født så sent klarer den som oftest men babyer er som en kage.. Den har bedst af at blive i ovnen til den er færdig

Nemlig. Nu ringede jeg lige for en sikkerhedsskyld og skulle lige afvente den næste time om der kom mere eller om jeg fik smerter ellee begyndte og bløde

Anmeld

21. august 2013

Team Putte

MiichellaMalou skriver:

Nemlig. Nu ringede jeg lige for en sikkerhedsskyld og skulle lige afvente den næste time om der kom mere eller om jeg fik smerter ellee begyndte og bløde

godt du ringede får vi lige en update senere?

Anmeld

21. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Team Putte skriver:

godt du ringede får vi lige en update senere?

Jeps skal jeg nok. Tror bare ikke der sker mere og det bare var den yderste hinde der lige gik.

Anmeld

22. august 2013

Hailiesmom11

Mit forvand gik i min sidste graviditet og det føles nemlig som at tisse men uden at kunne stoppe det igen.. Hvis det er forvandet lugter det lidt af sæd..

Anmeld

22. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Hailiesmom11 skriver:

Mit forvand gik i min sidste graviditet og det føles nemlig som at tisse men uden at kunne stoppe det igen.. Hvis det er forvandet lugter det lidt af sæd..

Der er ikke kommet mere og stadig ingen smerter fik dog lige et ordentlig jag op igennem mens jeg stod i køkkenet.

Anmeld

22. august 2013

Team Putte

MiichellaMalou skriver:

Jeps skal jeg nok. Tror bare ikke der sker mere og det bare var den yderste hinde der lige gik.

hvordan er natten gået?

Anmeld

22. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Team Putte skriver:

hvordan er natten gået?

Helt fint der er intet sket. Fik lidt menstruation smerter men det gik hurtigt i sig selv igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.