hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
18 svar
5 synes godt om
21. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Sikkert total dumt spørgsmål men kan man pres så meget så vandet går? Når man feks skal lave afføring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

Benjamins'mor

Jeg ved det faktisk ikke, men det lyder mærkeligt hvis man kan. Jeg har ihvertfald aldrig hørt om det.

Anmeld

21. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Benjamins'mor skriver:

Jeg ved det faktisk ikke, men det lyder mærkeligt hvis man kan. Jeg har ihvertfald aldrig hørt om det.

Nej ved det heller ikke.
Men var på wc her for lidt siden og skulle lave stort sorry for detaljerne. Men så kom der lige pludselig en masse væske ud af mig og det var ikke tis er jeg ret sikker på. For det var lidt voldsomt og kunne ikke holde det igen. Men det kom ide jeg pressede ret meget til. Og hvis det var tis ville det have stoppede igen da jeg stoppede med at pres

Anmeld

21. august 2013

Team Putte

MiichellaMalou skriver:

Sikkert total dumt spørgsmål men kan man pres så meget så vandet går? Når man feks skal lave afføring

Det tror jeg ikke men du kan få hæmorider eller presse et lille stykke af tarmen ud og det er mega smertefuldt! Har du meget bøvl med maven så snak med lægen.. Det andet er ikke rart

Anmeld

21. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Team Putte skriver:

Det tror jeg ikke men du kan få hæmorider eller presse et lille stykke af tarmen ud og det er mega smertefuldt! Har du meget bøvl med maven så snak med lægen.. Det andet er ikke rart

Var ikke smertefuldt men har altid skulle pres ret meget når jeg skulle lave stort hele mit liv. Og der ikke noget at gøre ved det. Men da jeg var på wc før og pressede kom der en ret stor skylle væske ud af mig synes jeg selv

Anmeld

21. august 2013

Team Putte

MiichellaMalou skriver:

Var ikke smertefuldt men har altid skulle pres ret meget når jeg skulle lave stort hele mit liv. Og der ikke noget at gøre ved det. Men da jeg var på wc før og pressede kom der en ret stor skylle væske ud af mig synes jeg selv

hvor langt henne er du?

Anmeld

21. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Team Putte skriver:

hvor langt henne er du?

35+0 om i en lille time

Anmeld

21. august 2013

Rockertand

MiichellaMalou skriver:

Måske er dit forvand gået?
Tag et bind på og ring til fødegangen om 1 time.

Anmeld

21. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Rockertand skriver:

Måske er dit forvand gået?
Tag et bind på og ring til fødegangen om 1 time.

Der kommer ikke mere væske derfor jeg også er i tvivl. Men må lige se tiden an

Anmeld

21. august 2013

Team Putte

MiichellaMalou skriver:

35+0 om i en lille time

Ja så er det jo ikke helt tid endnu! Nogle oplever at den yderste hinde går men at selve barnet stadig er beskyttet.. Hvis du er bange og utryg så giv fg et kald!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.