Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Jeg ved det faktisk ikke, men det lyder mærkeligt hvis man kan. Jeg har ihvertfald aldrig hørt om det.
Jeg ved det faktisk ikke, men det lyder mærkeligt hvis man kan. Jeg har ihvertfald aldrig hørt om det.
MiichellaMalou skriver:Sikkert total dumt spørgsmål men kan man pres så meget så vandet går? Når man feks skal lave afføring
Team Putte skriver: Det tror jeg ikke men du kan få hæmorider eller presse et lille stykke af tarmen ud og det er mega smertefuldt! Har du meget bøvl med maven så snak med lægen.. Det andet er ikke rart
Det tror jeg ikke men du kan få hæmorider eller presse et lille stykke af tarmen ud og det er mega smertefuldt! Har du meget bøvl med maven så snak med lægen.. Det andet er ikke rart
MiichellaMalou skriver:Var ikke smertefuldt men har altid skulle pres ret meget når jeg skulle lave stort hele mit liv. Og der ikke noget at gøre ved det. Men da jeg var på wc før og pressede kom der en ret stor skylle væske ud af mig synes jeg selv
Team Putte skriver: hvor langt henne er du?
hvor langt henne er du?
MiichellaMalou skriver: Var ikke smertefuldt men har altid skulle pres ret meget når jeg skulle lave stort hele mit liv. Og der ikke noget at gøre ved det. Men da jeg var på wc før og pressede kom der en ret stor skylle væske ud af mig synes jeg selv
Var ikke smertefuldt men har altid skulle pres ret meget når jeg skulle lave stort hele mit liv. Og der ikke noget at gøre ved det. Men da jeg var på wc før og pressede kom der en ret stor skylle væske ud af mig synes jeg selv
Rockertand skriver: Måske er dit forvand gået? Tag et bind på og ring til fødegangen om 1 time.
Måske er dit forvand gået? Tag et bind på og ring til fødegangen om 1 time.
MiichellaMalou skriver:35+0 om i en lille time
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128