Gratis piger! jeg har taget i mod!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

Mama1304

Bilka/Føtex har da ikke en? Er det ikke libero's man kan hente hos dem? 

Ang Rema1000 så synes jeg det er underligt, at du allerede kan få lov at hente din? Jeg fik at vide, mener jeg, at den først kan hentes en mdr før termin 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Camille Mørch Andersen

Lotus86 skriver:

Det tror jeg vist du har

Jeg har sådan set ikke gjort andet end at forsvare dig, men det beklager jeg, det skal da ikke ske igen

Så må du undskylde.. det gik lidt stærkt. må have forvækslet jer..

Anmeld

22. august 2013

Camille Mørch Andersen

Mama1304 skriver:

Bilka/Føtex har da ikke en? Er det ikke libero's man kan hente hos dem? 

Ang Rema1000 så synes jeg det er underligt, at du allerede kan få lov at hente din? Jeg fik at vide, mener jeg, at den først kan hentes en mdr før termin 

i mailen står der hvornår jeg kan hente den

Anmeld

22. august 2013

Camille Mørch Andersen

DecemberBaby2013 skriver:

Undskyld jeg siger det, men du er hurtig .
Tror de fleste herinde ved at man kan få gratis pakker .
Matas kan du ikke bestille på nettet, der skal du være medlem af ClubM. Libero skal du også være medlem af, før du kan få en der..

citerede den forkerte.. når du har noget dårligt og sige eller kommentere til folk ikke? så hold det for dig selv.. ville bare være venlig.. fordi jeg ikke selv har hørt om det før.. så zip!

Anmeld

22. august 2013

NovemberBaby2013

citerede den forkerte.. når du har noget dårligt og sige eller kommentere til folk ikke? så hold det for dig selv.. ville bare være venlig.. fordi jeg ikke selv har hørt om det før.. så zip!

Som jeg skriver, mener jeg det ikke dårligt, men ja, tag det som du vil. Nogle mennesker læser bare tingene negativt .

Anmeld

22. august 2013

Camille Mørch Andersen

Som jeg skriver, mener jeg det ikke dårligt, men ja, tag det som du vil. Nogle mennesker læser bare tingene negativt

du er hurtig? .. vil bestemt mene det som er rigtig flabet kommentar den kunne du godt have undladet

Anmeld

22. august 2013

Camille Mørch Andersen

Som jeg skriver, mener jeg det ikke dårligt, men ja, tag det som du vil. Nogle mennesker læser bare tingene negativt

du er hurtig? .. vil bestemt mene det som er rigtig flabet kommentar den kunne du godt have undladet

Anmeld

22. august 2013

NovemberBaby2013

Det også i orden, men så skriv det pænt til mig, i stedet for den der attitude, det virker som om du er 14 . Der skal være plads til alle, og i og med du mener min kommentar var en smule irriterende, så undskylder jeg jo selvfølgelig. Den var ikke ment, som du har læst den

Anmeld

22. august 2013

Camille Mørch Andersen

Det også i orden, men så skriv det pænt til mig, i stedet for den der attitude, det virker som om du er 14 . Der skal være plads til alle, og i og med du mener min kommentar var en smule irriterende, så undskylder jeg jo selvfølgelig. Den var ikke ment, som du har læst den

var heller ikke ment sådan som jeg formulerede mig.. men er bare træt af folk snakker grimt til hinanden her inde.. og det der fik bare bærert til at flyde over.. og det må du skam undskylde at det gik ud og blandtandet dig.

Anmeld

22. august 2013

NovemberBaby2013

Helt i orden! Folk skal jo kunne enes! Som du siger, sker der oftest store diskussioner, og folk snakker grimt om hinanden. Nu ved jeg ikke hvor længe du har været herinde, men som mange andre siger: Baby.dk er ikke som den har været! I 'gamle' dage, snakkede folk pænere til hinanden.. Alting ændre sig.. Men det behøver vi ikke tage os af!

til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.