Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DecemberBaby2013 skriver: Undskyld jeg siger det, men du er hurtig .Tror de fleste herinde ved at man kan få gratis pakker .Matas kan du ikke bestille på nettet, der skal du være medlem af ClubM. Libero skal du også være medlem af, før du kan få en der..
Undskyld jeg siger det, men du er hurtig .Tror de fleste herinde ved at man kan få gratis pakker .Matas kan du ikke bestille på nettet, der skal du være medlem af ClubM. Libero skal du også være medlem af, før du kan få en der..
Lotus86 skriver: Og måske er der nogle der ikke gør. Jeg vidste det da ikke før jeg blev gravid, og der kommer hele tiden nye til.
Og måske er der nogle der ikke gør. Jeg vidste det da ikke før jeg blev gravid, og der kommer hele tiden nye til.
Camille Mørch Andersen skriver: REMA1000 har en gratis baby pakke man kan bestille og så hente i nærmeste rema 1000 .. både inden man føder.. jeg er kun 7+4 og jeg skal hente min pakke på mandag ! . prøv at tjek det ud det er sjællendt ting er gratis! - jeg fandt det.. da jeg i vores rema underligt nok kiggede op i loftet.. da jeg skulle til at betale og jeg så alle de BABY pakker oppe ved loftet! så jeg søgte da på nettet på deres side! og bum! så nu er der bleer og sut vådsavietter og alt muligt andet på vej til mig! <3 ville bare lige give jer samme mulighed! www.rema1000.dk/varer-i-rema1000/rema1000/babystartpakke.aspx
REMA1000 har en gratis baby pakke man kan bestille og så hente i nærmeste rema 1000 ..
både inden man føder.. jeg er kun 7+4 og jeg skal hente min pakke på mandag ! . prøv at tjek det ud det er sjællendt ting er gratis!
- jeg fandt det.. da jeg i vores rema underligt nok kiggede op i loftet.. da jeg skulle til at betale og jeg så alle de BABY pakker oppe ved loftet! så jeg søgte da på nettet på deres side! og bum! så nu er der bleer og sut vådsavietter og alt muligt andet på vej til mig! <3
ville bare lige give jer samme mulighed!
www.rema1000.dk/varer-i-rema1000/rema1000/babystartpakke.aspx
DU må meget undskylde, jeg vil dele noget herinde.. jeg vidste som sagt intet om de gratis pakker.. synes sørme det var en flabet kommentar at komme med.
Camille Mørch Andersen skriver: DU må meget undskylde, jeg vil dele noget herinde.. jeg vidste som sagt intet om de gratis pakker.. synes sørme det var en flabet kommentar at komme med.
Lotus86 skriver: Var det meningen du skulle citerer mig?
Var det meningen du skulle citerer mig?
hvad snakker du om?
- har du fået det forkerte ben ud af sengen til morgen?
Camille Mørch Andersen skriver: hvad snakker du om? - har du fået det forkerte ben ud af sengen til morgen?
Du har citeret til den forkerte :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128