To streger!!!....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2013

Anonym trådstarter

Christina91 skriver:

Kæmpe tillykke!! Hvor længe efter MA gik der før du fik den positive test? Er lidt nysgerrig, jeg står nemlig lidt i det samme. Min mens og cyklus har også været lidt underlig efter MA

Jeg havde MA slut maj 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

Christina91

Anonym skriver:

Jeg havde MA slut maj 

Nåh okay. Jeg havde start April. Håber virkelig at heldet også snart er med os! Men kæmpe tillykke til dig!

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

Christina91 skriver:

Nåh okay. Jeg havde start April. Håber virkelig at heldet også snart er med os! Men kæmpe tillykke til dig!

For jer!

Anmeld

21. august 2013

StudPsyk

Tillykke!

Anmeld

21. august 2013

Michelle21

Først stort tillykke til jer

Så spørg jeg måske dumt.. men hvad er en MA??

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

Michelle21 skriver:

Først stort tillykke til jer

Så spørg jeg måske dumt.. men hvad er en MA??

Der er ikke dumme spørgsmål

det er en missed abortion.

at kroppen ikke selv laver en spontan abort, SA, men man har en død spire/baby i maven og at kroppen stadig tror den "er gravid". Sådan lidt kort fortalt

Anmeld

21. august 2013

Michelle21

Anonym skriver:

Der er ikke dumme spørgsmål

det er en missed abortion.

at kroppen ikke selv laver en spontan abort, SA, men man har en død spire/baby i maven og at kroppen stadig tror den "er gravid". Sådan lidt kort fortalt

OKay tak.. nu kan jeg lidt bedre forstå det.. hvordan finder man så ud om man har en MA hvis jeg må spørge

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

OKay tak.. nu kan jeg lidt bedre forstå det.. hvordan finder man så ud om man har en MA hvis jeg må spørge

Det er meget forskelligt. Nogen ved fx 12 ugers skanning eller andre rutine tjek. Andre fordi de har en mistanke eller bekymring for at ikke alt er som det skal være.

personligt havde jeg anderledes smerter op til (har et barn, så har mærket en graviditet på min krop før), så begyndte jeg at have noget brunt udflåd som blev til en lille blødning med gammelt blod. Fik en akut tid til skanning, som så viste at baby var død en god rum tid forinden.

men fyld du nu ikke dit hovede med sådan noget her hvis du er gravid! 

Bid mærke i alle de dejlige POSITIVE indlæg og ting der er ved at vente sig  Uuuuuud med bekymringerne!

Anmeld

21. august 2013

Michelle21

Anonym skriver:

Det er meget forskelligt. Nogen ved fx 12 ugers skanning eller andre rutine tjek. Andre fordi de har en mistanke eller bekymring for at ikke alt er som det skal være.

personligt havde jeg anderledes smerter op til (har et barn, så har mærket en graviditet på min krop før), så begyndte jeg at have noget brunt udflåd som blev til en lille blødning med gammelt blod. Fik en akut tid til skanning, som så viste at baby var død en god rum tid forinden.

men fyld du nu ikke dit hovede med sådan noget her hvis du er gravid! 

Bid mærke i alle de dejlige POSITIVE indlæg og ting der er ved at vente sig  Uuuuuud med bekymringerne!

Jeg skal prøve og lade være,, ja jeg er gravid, jeg er 16+6 og føler alt er normalt men det er jo mit første barn og er ikke vokset ret meget endnu og har ikke mærket liv.. såå

Men tak for opdateringen..

Anmeld

21. august 2013

Christina91

Anonym skriver:

For jer!

Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.