Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja er ano fordi ingen må vide det! MEN ER SÅ GLAD, JEG MÅÅÅ BARE SIGE DET TIL NOOOOGEN!!! Så fik vi endelig vores 2 streger (igen)! Eftersom min cyklus har været lidt noget rod efter MA'en med varierende længder og underlige menstruationer, er jeg ikke helt sikker på hvor langt jeg er, men regner med jeg er mellem 3+6 og 4+1
Så krydser vi alt hvad vi kan få at den lille spunk derinde ender med at blive til en sund og velskabt baby
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja er ano fordi ingen må vide det! MEN ER SÅ GLAD, JEG MÅÅÅ BARE SIGE DET TIL NOOOOGEN!!! Så fik vi endelig vores 2 streger (igen)! Eftersom min cyklus har været lidt noget rod efter MA'en med varierende længder og underlige menstruationer, er jeg ikke helt sikker på hvor langt jeg er, men regner med jeg er mellem 3+6 og 4+1 Så krydser vi alt hvad vi kan få at den lille spunk derinde ender med at blive til en sund og velskabt baby
stort tillykke med de 2 streger
Kæmpe tillykke!!! det er så stort når den ER DER!
Stort tillykke
Tillykke
TAAAAK ALLE SAMMEN!!!
Så er det jo så bare nu jeg bliver suuuper utålmodig! Nu må de næste godt 2 måneder godt bare FLYVE afsted, så vi er ovre den mest kritiske periode. Godt jeg er igang med super spændende efteruddannelse. Det er da de første 4 uger der er fyldt op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128