Pyyyyh han er stadig på :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
0 svar
4 synes godt om
21. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Så, fik jeg spurgt manden omkring de der p-piller, igår 

hans ide om efterår er åbenbart oktober-ish (hvor jeg har tænkt september ) så han syntes det var lidt pludseligt, men sagde at jeg kunne gøre som jeg ville. Lidt tvetydig dér.  Jeg sagde så at jeg ville ikke købe nye, men sørge for ikke at blive gravid lige nu. (Sjælden sex, kondom, uden om æl)

jeg kunne mærke på ham at det kom tæt på, og spurgte ham derfor direkte om han hellere ville vente lidt, og at det var helt okay hvis det var, for vi SKAL være enige. Til det svarede han at det kommer jo aldrig til at passe 100% ind, men det er svært lige at beslutte at NU er det. det kan jeg sagtens forstå. Foreslog ham så at tage det stille og roligt, og ikke gå i "projekt" mode, ligesom sidst med sex mindst hver anden dag. Denne gang skal det bare komme når det kommer. Det synes han var en god ide, og blev mere rolig efter jeg foreslog dette

pyyyha!! Og så viste det sig at den der lange smøre hans mor fik, om at det bliver et stress-helvede om morgenen, bare var en konstatering og at han godt er klar over at det VIL blive mere presset ligemeget hvor længe vi venter.

nøj, jeg var nervøs et øjeblik, men han har tilsyneladende bare lyst til at det sker, uden at "tænke over det"

SÅ! no more pills, til mig  Weeehu!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.