Jeres bryllupper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

LilleMie

Anonym skriver:

Spændende drømme-bryllup, og meget lig mit. Hvordan kan man "vies" af en ven? Altså, er man så officielt gift? Jeg er slet, slet heller ikke religiøs, så det kunne også meget fint være en mulighed for os...

Altså vi bliver jo viet/gift på rådhuset først (da man desværre ikke kan få en rådmand hjem privat i vores kommune, men det kan man faktisk i nogle kommuner) og så vil vi bare "lade som om", at vi bliver officielt gift i haven, hvor min far kan give mig væk, en ven holder en lille personlig tale, vi får ringe på osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Altså vi bliver jo viet/gift på rådhuset først (da man desværre ikke kan få en rådmand hjem privat i vores kommune, men det kan man faktisk i nogle kommuner) og så vil vi bare "lade som om", at vi bliver officielt gift i haven, hvor min far kan give mig væk, en ven holder en lille personlig tale, vi får ringe på osv.

Ahh. Ja, det skrev du jo også. Tanketorsk...

Anmeld

22. august 2013

bøllen

Anonym skriver:

Dejligt bryllup  Drømmer også om en havefest. Lejede I pavillionen, og i så fald, hvor meget måtte I give?

Nej vi købte 2 i jem & fix.

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Og rigtig god ide.

Det kan meget vel være at vi kopier det 

Anmeld

22. august 2013

B&J

bøllen skriver:

Endnu et sidespring , jeg gik sammen med drengene 

ej det er da også vildt fantastisk søde de ting har jeg aldrig tænk over ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.