Jeres bryllupper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.929 visninger
24 svar
3 synes godt om
21. august 2013

Anonym trådstarter

Næste sommer skal min kæreste og jeg giftes og mangler inspiration. Jeg er derfor meget nysgerrig efter at høre om jeres bryllupper. 

Hvor I blev gift.

Hvordan dagen forløb.

Menuen, drikkevare, om I selv lavede maden.

Hvor kjolen var fra, ringene, om I selv lagde make-up og satte hår.

Festen og hvordan det hele føltes for jer. 

Ja, kort sagt - alt. 

Fortæl, fortæl. Jeg er interesseret i at høre alt om dagen og planlægningen, og gode råd modtages også meget gerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Næste sommer skal min kæreste og jeg giftes og mangler inspiration. Jeg er derfor meget nysgerrig efter at høre om jeres bryllupper. 

Hvor I blev gift.

Hvordan dagen forløb.

Menuen, drikkevare, om I selv lavede maden.

Hvor kjolen var fra, ringene, om I selv lagde make-up og satte hår.

Festen og hvordan det hele føltes for jer. 

Ja, kort sagt - alt. 

Fortæl, fortæl. Jeg er interesseret i at høre alt om dagen og planlægningen, og gode råd modtages også meget gerne.

Tillykke :-D

Vi holdte vores bryllup på Højslev kro Vi blev gift i kirke. Da min far desværre er død, var det min mor som førte mig op af kirke gulvet.
Min mands niecer var brudepiger sammen med min yngste lillesøster og kusine

Efter kirken blev vi kørt i limo ( som jeg også var blevet hentet i) ud til Spøttrup borg hvor der blev taget billeder
Så hen til kroen

Der efter en traditionel middag med taler og sange. Ved dans var det lidt anderledes det blev meget fælles dans og sang til musikken. Det var lige som jeg ønskede det:-D:-D

Kjolen havde jeg købt i Holstebro, min mor, mormor, moster og kusine var med der oppe og prøve

Mine svigerforældre var med til at købe mandens tøj. Jeg tog så min svigermor med ind og se min kjole puha det fik hende til at græde:-D

Kan ikke huske hvad du mere spurgte om. Men spørg bare igen:-D

Anmeld

21. august 2013

B&J

Tauf skriver:

Vi holdte vores bryllup på Højslev kro Vi blev gift i kirke. Da min far desværre er død, var det min mor som førte mig op af kirke gulvet.

Efter kirken blev vi kørt i limo ( som jeg også var blevet hentet i) ud til Spøttrup borg hvor der blev taget billeder
Så hen til kroen

Der efter en traditionel middag med taler og sange. Ved dans var det lidt anderledes det blev meget fælles dans og sang til musikken. Det var lige som jeg ønskede det:-D:-D

Kjolen havde jeg købt i Holstebro, min mor, mormor, moster og kusine var med der oppe og prøve

Mine svigerforældre var med til at købe mandens tøj. Jeg tog så min svigermor med ind og se min kjole puha det fik hende til at græde:-D

Undskyld TS... et lille side spring

ej hvor fantastisk troede ikke at ens mor kunne føre en op af gulvet, eller selvføledelig kan hun det men ja det har jeg slet ikke tænkt på...

Anmeld

21. august 2013

MyLove E

B&J skriver:

ej hvor fantastisk troede ikke at ens mor kunne føre en op af gulvet, eller selvføledelig kan hun det men ja det har jeg slet ikke tænkt på...

Man bestemmer jo selv. Ved godt at traditionelle ville man vælge en anden mand i familien. Men min mor er mig tætteste.

Anmeld

21. august 2013

B&J

Tauf skriver:

Man bestemmer jo selv. Ved godt at traditionelle ville man vælge en anden mand i familien. Men min mor er mig tætteste.

jamen jeg har da slet ikke tænkt den vej, for jeg har altid været nervøs hvis en dag jeg skulle giftes for ved ikke hvem der skulle føre mig op... men ja det skal min mor da  Takkk

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det skal du skam ikke undskylde, jeg synes bare at det er hyggeligt :-)

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Så hen til kroen

Det lyder som et skønt bryllup :-) Må jeg spørge, hvad I fik at spise?

Anmeld

21. august 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Det lyder som et skønt bryllup :-) Må jeg spørge, hvad I fik at spise?

Forret : Lakse tallerken med laks på fem forskellige måde

Hovedret : Helt ærlig jeg kan ikke huske det Kartofler med noget kød og grønsager

Dessert : Fem kugler hjemmelavet is. Det lyder kedligt men de kan noget med deres anretning på den kro så det var bare så lækkert

Natmad: asparges suppe UhM

Anmeld

21. august 2013

Findusinde

Blev gift for 2 år siden, og mindes det stadig som den fedeste fest! :-) vi blev gift i vores lille kirke i byen, blev hentet hjemme af min far i deres bil, og den kørte vi også derfra i... Det betød ikke noget for mig... bag efter var vi hjemme i vores hus og have til boller, frugt kaffe og kolde øl... :-) bagefter tog vi op til vores klubhus hvor min veninde og svoger havde pyntet lokaler... Vi anede intet de havde fået et budget, og skulle pynte... :-) super fedt hvis man tør slippe lidt kontrol! Her fik vi reje cocktail, helstegt pattegris kartoffler og salat... Ingen dessert, der var bryllupskage senere... Kl 21 kom der et par dj's og spillede til kl 03... Vi havde, øl,vand, vin og spiritus.,, fri bar med bartender, og lav selv drinks... :-) min kjole var fra abc kjoler, min veninder satte hår og makeup... :-)

Anmeld

21. august 2013

Findusinde

Ps... Vi glemte natmaden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.