Anden besøg ved lægen uge 25

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. august 2013

Anonym trådstarter

Hvad skal man ved lægen? Tænker også om man skal have en underlivsundersøgelse? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

da jeg var hos lægen i både uge 25 og 34 skulle jeg bare have en urinprøve med de kunne tjekke. og så målte det blodtryk / puls samt blodsukker. så spurgte  lægen lidt ind til hvordan det gik og så fik jeg lige kort mærket på maven samt hørt hjertelyd  

Har endnu ikke fået en gynækologisk undersøgelse  

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

da jeg var hos lægen i både uge 25 og 34 skulle jeg bare have en urinprøve med de kunne tjekke. og så målte det blodtryk / puls samt blodsukker. så spurgte  lægen lidt ind til hvordan det gik og så fik jeg lige kort mærket på maven samt hørt hjertelyd  

Har endnu ikke fået en gynækologisk undersøgelse  

Tak for svar! rart lige at vide 

Anmeld

21. august 2013

sulo

Har lige været 25 ugers undersøgelse, der bestod af urinprøve blodtryk, vejning, lytning af bettemandens hjerte og mål af maven, ellers kun en snak om hvordan jeg havde det, det er helt smertefrit

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

sulo skriver:

Har lige været 25 ugers undersøgelse, der bestod af urinprøve blodtryk, vejning, lytning af bettemandens hjerte og mål af maven, ellers kun en snak om hvordan jeg havde det, det er helt smertefrit

oki lyder hyggeligt Håber det er det samme jeg skal så!  er nemlig så sart med det roderi i underlivet hi hi 

Ih glæder mig helt nu ...

Tak for svar

Hvornår har du termin?

Anmeld

21. august 2013

sulo

Anonym skriver:

oki lyder hyggeligt Håber det er det samme jeg skal så!  er nemlig så sart med det roderi i underlivet hi hi 

Ih glæder mig helt nu ...

Tak for svar

Hvornår har du termin?

Velbekomme

Det genere ikke mig med underlivs undersøgelser, har også været igennem mange siden min SA i november

Har termin d. 26/11

Anmeld

21. august 2013

Karla

Anonym skriver:

Jeg har også lige været afsted i forrige uge, da jeg var 24+6. Det var som de andre skriver en samtale om hvordan det går. Måling af blodtryk, vejning, mål af maven og så fik jeg lov til at høre hjertelyd. Og så skulle min urin tjekkes.
Havde også frygtet en undersøgelse, med det var der heldigvis ikke

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

sulo skriver:

Velbekomme

Det genere ikke mig med underlivs undersøgelser, har også været igennem mange siden min SA i november

Har termin d. 26/11

åh det gør mig ondt! 

Hvor langt var du henne? Jeg mistede også i okt. men var blot 5-6 uger henne. Men det var stadigt hårdt!

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Jeg har også lige været afsted i forrige uge, da jeg var 24+6. Det var som de andre skriver en samtale om hvordan det går. Måling af blodtryk, vejning, mål af maven og så fik jeg lov til at høre hjertelyd. Og så skulle min urin tjekkes.
Havde også frygtet en undersøgelse, med det var der heldigvis ikke

Super så satser jeg på det samme  Det lyder hyggeligt 

Anmeld

21. august 2013

sulo

Anonym skriver:

åh det gør mig ondt! 

Hvor langt var du henne? Jeg mistede også i okt. men var blot 5-6 uger henne. Men det var stadigt hårdt!

Ja sjovt er det bestemt ikke, tror grunden til at det gjorde så ondt, at man er uforberedt på at det kan ske, havde da aldrig hørt om før jeg blev gravid, at 20% af alle graviditeter går til grunde.

Jeg var 7+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.