Tid til forandring... føler som en lille skolepige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Så fedt!! Du da super sej

Og tror nu mere hans kommentar omkring den madpakke var lige et øjebliks choktilstand! (På den gode måde, altså!)

Tak Hehe, det håber jeg virkelig.. Så næste gang må det være game-on på spisebordet og ikke i sengen. Lige for at komme lidt væk fra "vi plejer"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

B&J

Anonym skriver:

Jeg tænkte virkelig også bare mit da han ævlede om den s**** madpakke. Kommenterede også efterflg., at til en anden gang, så var det altså ikke lige madpakken han skulle snakke om

godt du fik det nævnt men tror mere han var i chok over du sad der som en lille sex killing på bordet og han havde en madpakke i hovede

Anmeld

21. august 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Tak Hehe, det håber jeg virkelig.. Så næste gang må det være game-on på spisebordet og ikke i sengen. Lige for at komme lidt væk fra "vi plejer"

Anmeld

21. august 2013

Moar2011

SÅDAN!!
Du r sku seeej !!!

Anmeld

21. august 2013

Sujan

Tror ikke du skal tage det med madpakken som en afvisning...
Lyder som noget jeg havde kunne finde på at sige hvis jeg blev overrasket..

Og du er bare super sej.. Gid jeg kunne tage mig sammen til sådan noget.. Min kæreste ville elske det..
Får bare aldrig gjort sådan noget og er sgu egentlig for dårligt.

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

godt du fik det nævnt men tror mere han var i chok over du sad der som en lille sex killing på bordet og han havde en madpakke i hovede

Haaha Han havde da ikke noget i mod det, da vi endelig kom i gang. Men er nok også mest glad for, at jeg pressede mig selv lidt ud i det og gjorde noget ved det, i stedet for at mukke over, at tingene nogle gange er lidt for meget "som vi plejer"

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Tror ikke du skal tage det med madpakken som en afvisning...
Lyder som noget jeg havde kunne finde på at sige hvis jeg blev overrasket..

Og du er bare super sej.. Gid jeg kunne tage mig sammen til sådan noget.. Min kæreste ville elske det..
Får bare aldrig gjort sådan noget og er sgu egentlig for dårligt.

Det kan jeg også sagtens se nu. Men lige i øjeblikket, hvor jeg følte mig enormt sårbar, så var det bare lige det, der kunne få det hele til at vælte. Netop fordi vi ofte har haft snakken om, at jeg savnede at mærke, at jeg var uimodståelig.
Jeg har virkelig også brugt laaaang tid på at nå hertil. Vi har været sammen i 2 år ca. og det er første gang jeg har gjort sådan noget. Men det bliver vist ikke den sidste Jeg kan kun anbefale det.. bare spring ud i det

Anmeld

21. august 2013

B&J

Anonym skriver:

Haaha Han havde da ikke noget i mod det, da vi endelig kom i gang. Men er nok også mest glad for, at jeg pressede mig selv lidt ud i det og gjorde noget ved det, i stedet for at mukke over, at tingene nogle gange er lidt for meget "som vi plejer"

nemlig så kan du da komme og sige du gjorde dit, du er sej

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nemlig så kan du da komme og sige du gjorde dit, du er sej

Hihi tak Ufatteligt som selvtilliden kan få et lille boost af sådan en omgang

Anmeld

21. august 2013

B&J

Anonym skriver:

Hihi tak Ufatteligt som selvtilliden kan få et lille boost af sådan en omgang

jaaa nemlig det er sååå super fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.