sikke en forandring :o! på så kort tid! er 7+4 (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2013

Bettina90

Camille Mørch Andersen skriver:

det er nemlig rigtigt! jeg føler mig allerede klam .. og bumsebefængt! er ved at gå ud af mit gode sind!!! (

de er alle vegne.. min ryg især og bryst og ansigt (

plejer ikke rigtig at have nogle

men ja.. det må man tage med!

han siger også '' det er jo ikke kun din skyld du bliver tyk'' :* så han er godt klar over hvad der sker :i aha .. men er stoppet med at sige når nogle symptomer kommer.. fordi så siger han jeg skal stoppe emd at klynke..og sige alt muligt .. men ja. så tier jeg da bare stille - og siger det til min søde kat

Jeg fik også i en periode rigtig mange små mini "bumser" på brystkassen, kan faktisk ikk lige huske hvornår mere  Men ville bare lige sige, at det går over  Er i dag 22+1, og min hud har aldrig været pænere 

Men kender godt det der med at være træt af sin krop - savner nu også lidt min fra før jeg blev gravid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

Viventerjer

Camille Mørch Andersen skriver:

7+4 ? gadvide hvor mange der gemmer sig .. 2 gangs gravid.. 1 gang = abort

billede med rød bluse  er taget i uge 5 og billede med sort bluse og blå vest .. er jeg 7+4 ..

Som tvillingegravid, med et større netværk af tvillingegravide så kan jeg sige at din mave ligeså godt kunne indeholde 3 som 1 barn .. Maver er vidt forskellige, og en tvillingegraviditet betyder ikke nødvendigvis større mave

Når det så er sagt, så kan man ikke pille ved ens fornemmelse .. Jeg havde også på fornemmelsen at der var to.. Havde dog også fået lagt 2 æg op, så viste chancen var der, meeeen havde en klar fornemmelse, og havde ret

Tillykke med graviditeten

Anmeld

23. august 2013

Babiesontheway

Jeg venter tvillinger, og alle jeg kender som er gravide (som kun venter en) er større end mig selvom vi er ca lige langt. 

Så man er ikke nødvendigvis kæmpe stor 

Anmeld

23. august 2013

Carina:-)

Hvornår skal du skannes? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.