sikke en forandring :o! på så kort tid! er 7+4 (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.257 visninger
13 svar
14 synes godt om
20. august 2013

Camille Mørch Andersen

7+4 ? gadvide hvor mange der gemmer sig .. 2 gangs gravid.. 1 gang = abort

billede med rød bluse  er taget i uge 5 og billede med sort bluse og blå vest .. er jeg 7+4 ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

asff

Camille Mørch Andersen skriver:

billede med rød bluse  er taget i uge 5 og billede med sort bluse og blå vest .. er jeg 7+4 ..

Tror bare der er en enkelt Jeg voksede altså også hurtigt, men det er lidt svært at se, når det er forfra billederne er taget..

Anmeld

20. august 2013

Camille Mørch Andersen

asff skriver:

Tror bare der er en enkelt Jeg voksede altså også hurtigt, men det er lidt svært at se, når det er forfra billederne er taget..

mit spelj står ved vinduet.. så kan ikke tage fra siden synes nu godt man kan se en forskel!

har bare sådan på fornemmelsen der er to.. men men men.. nu må vi se hvad scanningen siger.. når det engang kommer!

Anmeld

20. august 2013

Karla

Det er meget svært at se, når billederne er taget forfra.
Men jeg synes det ser helt almindeligt ud. Jeg voksede også helt vildt på maven frem til uge 11, så forsvandt oppustetheden og lidt efter begyndte babyhulen at komme frem.

Anmeld

20. august 2013

Camille Mørch Andersen

Karla skriver:

Det er meget svært at se, når billederne er taget forfra.
Men jeg synes det ser helt almindeligt ud. Jeg voksede også helt vildt på maven frem til uge 11, så forsvandt oppustetheden og lidt efter begyndte babyhulen at komme frem.

suger ellers maven ind

Anmeld

20. august 2013

asff

mit spelj står ved vinduet.. så kan ikke tage fra siden synes nu godt man kan se en forskel!

har bare sådan på fornemmelsen der er to.. men men men.. nu må vi se hvad scanningen siger.. når det engang kommer!

kan skam også godt se en forskel 

Jeg drømte også at jeg skulle have tvillinger - og håbede (uden at fortælle min kæreste det, han synes ikke det var en god ting) men troede virkelig på det! Blev næsten skuffet da jeg var til terminsscanning.. Tænkte hele tiden, ''hvorfor leder du ikke efter nr to!'' 

Anmeld

20. august 2013

Camille Mørch Andersen

asff skriver:

kan skam også godt se en forskel 

Jeg drømte også at jeg skulle have tvillinger - og håbede (uden at fortælle min kæreste det, han synes ikke det var en god ting) men troede virkelig på det! Blev næsten skuffet da jeg var til terminsscanning.. Tænkte hele tiden, ''hvorfor leder du ikke efter nr to!'' 

jeg drømmer konstant at han er mig utro.. og finder en anden fordi nu bliver jeg tyk og fed ..

Anmeld

20. august 2013

asff

jeg drømmer konstant at han er mig utro.. og finder en anden fordi nu bliver jeg tyk og fed ..

HAhahaha ej undskyld ..  Det gør han da ikke, du skal jo have hans lille darling Håber for dig, han bliver som min kæreste, som faktisk synes, en gravid krop er über smuk og feminin. (Selvom det ikke altid, er det man føler)

Anmeld

20. august 2013

Camille Mørch Andersen

asff skriver:

HAhahaha ej undskyld ..  Det gør han da ikke, du skal jo have hans lille darling Håber for dig, han bliver som min kæreste, som faktisk synes, en gravid krop er über smuk og feminin. (Selvom det ikke altid, er det man føler)

det er nemlig rigtigt! jeg føler mig allerede klam .. og bumsebefængt! er ved at gå ud af mit gode sind!!! (

de er alle vegne.. min ryg især og bryst og ansigt (

plejer ikke rigtig at have nogle

men ja.. det må man tage med!

han siger også '' det er jo ikke kun din skyld du bliver tyk'' :* så han er godt klar over hvad der sker :i aha .. men er stoppet med at sige når nogle symptomer kommer.. fordi så siger han jeg skal stoppe emd at klynke..og sige alt muligt .. men ja. så tier jeg da bare stille - og siger det til min søde kat

Anmeld

20. august 2013

asff

det er nemlig rigtigt! jeg føler mig allerede klam .. og bumsebefængt! er ved at gå ud af mit gode sind!!! (

de er alle vegne.. min ryg især og bryst og ansigt (

plejer ikke rigtig at have nogle

men ja.. det må man tage med!

han siger også '' det er jo ikke kun din skyld du bliver tyk'' :* så han er godt klar over hvad der sker :i aha .. men er stoppet med at sige når nogle symptomer kommer.. fordi så siger han jeg skal stoppe emd at klynke..og sige alt muligt .. men ja. så tier jeg da bare stille - og siger det til min søde kat

Ja, det er utroligt -  hvor blev ens selvtillid af? 

Det med bumserne går sikkert snart over! Jeg var hårdt ramt til omkring uge 9. Så der er håb forude  

Uanset hvad, er bebse jo det hele værd, og mere til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.