31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

så ramte vi 31+0 - sys altså det er noget tit jeg skifter uge
Har helt vildt travlt med at arrangere brylluppet, som er 7-9-13, så det er nok derfor ugerne forsvinder.

Jeg er begyndt at skulle halvvejs side op og sove om natten for ikke at vågne ved bræk i munden (sorry details)

Var ved JDM i dag. Hun skønnede baby til ca. 1700 gram og ville skyde på en slutvægt på 3200/3300 gram.

Hun brokkede sig dog lidt over at jeg ikke havde taget mere på - ca 6-7 kg. så jeg skal i gang med fede kur og forsøge at spise noget mere end jeg gør. Er nu udmærket klar over jeg ikke spiser helt nok, det der med at spise 1000 gange om dagen har jeg det rigtig svært ved, og når der så ikke kan være så meget i mavesækken som der plejer går det jo galt.

Elsker vores lille bebs og er faktisk glad for med min lille kampvægt at den ikke ligger i den store ende.

åh den fine mave
synes da også du skifter uge ret tit haha men uhh nu er der altså ikke mange tilbage, og brylluppet står lige om døren.
Så mange dejlige ting altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

åh den fine mave
synes da også du skifter uge ret tit haha men uhh nu er der altså ikke mange tilbage, og brylluppet står lige om døren.
Så mange dejlige ting altså

nej det er helt fantastisk at tiden faktisk går hurtig nu her. troede jo det ville gå ekstremt langsomt...

men tror fra 1 oktober bliver tiden lang. (skal egentlig en del i weekenderne efter bryllup også)

så bliver det spænende om jeg skal gå meget over tid. eller hvordan

Anmeld

20. august 2013

mommy1991

Kris89 skriver:

Har helt vildt travlt med at arrangere brylluppet, som er 7-9-13, så det er nok derfor ugerne forsvinder.

Jeg er begyndt at skulle halvvejs side op og sove om natten for ikke at vågne ved bræk i munden (sorry details)

Var ved JDM i dag. Hun skønnede baby til ca. 1700 gram og ville skyde på en slutvægt på 3200/3300 gram.

Hun brokkede sig dog lidt over at jeg ikke havde taget mere på - ca 6-7 kg. så jeg skal i gang med fede kur og forsøge at spise noget mere end jeg gør. Er nu udmærket klar over jeg ikke spiser helt nok, det der med at spise 1000 gange om dagen har jeg det rigtig svært ved, og når der så ikke kan være så meget i mavesækken som der plejer går det jo galt.

Elsker vores lille bebs og er faktisk glad for med min lille kampvægt at den ikke ligger i den store ende.

Sikke en FIN mave!!!

Anmeld

20. august 2013

Kris89

emmagirl skriver:

Sikke en FIN mave!!!

tusind tak

Anmeld

20. august 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

GGo

nej det er helt fantastisk at tiden faktisk går hurtig nu her. troede jo det ville gå ekstremt langsomt...

men tror fra 1 oktober bliver tiden lang. (skal egentlig en del i weekenderne efter bryllup også)

så bliver det spænende om jeg skal gå meget over tid. eller hvordan

Godt at have lidt planlagt i den sidste tid også så den sidste ventetid ikke bliver alt for lang.
Ja det er jo ikke til at vide, håber ikke vi skal vente for længe på vores babyer de må gerne komme ud senest på terminsdatoen tak Hehe

Anmeld

20. august 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Godt at have lidt planlagt i den sidste tid også så den sidste ventetid ikke bliver alt for lang.
Ja det er jo ikke til at vide, håber ikke vi skal vente for længe på vores babyer de må gerne komme ud senest på terminsdatoen tak Hehe

her må jeg max gå 3 dage over tid...

ellers har jeg ikke manden hjemme i 14 dage pga. arbejde så det bliver spændene om den vil være med til det

kunne være fint at føde ugen inden, så kan han nemlig starte barsel når jeg kommer fra sygehus og så have 14 dage hjemme med os men det er jo så vidst ønsketænkning

Anmeld

20. august 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

ÅÅÅh

her må jeg max gå 3 dage over tid...

ellers har jeg ikke manden hjemme i 14 dage pga. arbejde så det bliver spændene om den vil være med til det

kunne være fint at føde ugen inden, så kan han nemlig starte barsel når jeg kommer fra sygehus og så have 14 dage hjemme med os men det er jo så vidst ønsketænkning

Åhh så krydser jeg rigtig meget for at blyppen vil forlade hulen lidt før tid

Anmeld

20. august 2013

Juliekp

Kris89 skriver:

ja er spændt på hvor meget der vil ske de sidste 9 uger. de siger jo det er der man tager mest på, så der kan jo nemt komme 5-10 kg mere men altså først efter brylluppet

for at de ekstra kg kommer efter jeres bryllup

Anmeld

21. august 2013

Stivdie

Kris89 skriver:

Din mave er altså VIRKELIG flot!!! Min måtte gerne blive lige sådan!

Anmeld

21. august 2013

Stivdie

Kris89 skriver:

Din mave er altså VIRKELIG flot!!! Min måtte gerne blive lige sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.