31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.169 visninger
22 svar
17 synes godt om
20. august 2013

Kris89

så ramte vi 31+0 - sys altså det er noget tit jeg skifter uge
Har helt vildt travlt med at arrangere brylluppet, som er 7-9-13, så det er nok derfor ugerne forsvinder.

Jeg er begyndt at skulle halvvejs side op og sove om natten for ikke at vågne ved bræk i munden (sorry details)

Var ved JDM i dag. Hun skønnede baby til ca. 1700 gram og ville skyde på en slutvægt på 3200/3300 gram.

Hun brokkede sig dog lidt over at jeg ikke havde taget mere på - ca 6-7 kg. så jeg skal i gang med fede kur og forsøge at spise noget mere end jeg gør. Er nu udmærket klar over jeg ikke spiser helt nok, det der med at spise 1000 gange om dagen har jeg det rigtig svært ved, og når der så ikke kan være så meget i mavesækken som der plejer går det jo galt.

Elsker vores lille bebs og er faktisk glad for med min lille kampvægt at den ikke ligger i den store ende.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Juliekp

Kris89 skriver:

Har helt vildt travlt med at arrangere brylluppet, som er 7-9-13, så det er nok derfor ugerne forsvinder.

Jeg er begyndt at skulle halvvejs side op og sove om natten for ikke at vågne ved bræk i munden (sorry details)

Var ved JDM i dag. Hun skønnede baby til ca. 1700 gram og ville skyde på en slutvægt på 3200/3300 gram.

Hun brokkede sig dog lidt over at jeg ikke havde taget mere på - ca 6-7 kg. så jeg skal i gang med fede kur og forsøge at spise noget mere end jeg gør. Er nu udmærket klar over jeg ikke spiser helt nok, det der med at spise 1000 gange om dagen har jeg det rigtig svært ved, og når der så ikke kan være så meget i mavesækken som der plejer går det jo galt.

Elsker vores lille bebs og er faktisk glad for med min lille kampvægt at den ikke ligger i den store ende.

Har aldrig forstået det koncept med at man skal tage et vis antal kg på, så længe baby er sund, rask og har en fin vægt. Hvorfor skal man tage 12 kg på hvis man kan nøjes med 6 kg? Det noget mærkelig noget hvis du spørger mig... 

- skøn rund mave btw Bliver spændende med brylluppet! 

Anmeld

20. august 2013

Kris89

Juliekp skriver:

Har aldrig forstået det koncept med at man skal tage et vis antal kg på, så længe baby er sund, rask og har en fin vægt. Hvorfor skal man tage 12 kg på hvis man kan nøjes med 6 kg? Det noget mærkelig noget hvis du spørger mig... 

- skøn rund mave btw Bliver spændende med brylluppet! 

Tusind tak

Nej jeg har heller ikke helt forstået standarden i vægten, men som hun siger når jeg altid har været lidt undervægtig skal jeg jo passe på at få nærring nok så jeg kan amme bagefter. Det ville ikke skade at have lidt depoter at tage af efter fødslen

Anmeld

20. august 2013

-Sigrid-

Kris89 skriver:

Hvor er du bare flot søtte 

Glæder mig til at se din baby 

Anmeld

20. august 2013

Kris89

-Sigrid- skriver:

Hvor er du bare flot søtte 

Glæder mig til at se din baby 

Tusind tak

Det kan du tro jeg også gør. begynder faktisk at blive lidt utålmodig Godt der er nok andet at se til

Anmeld

20. august 2013

Juliekp

Kris89 skriver:

Tusind tak

Nej jeg har heller ikke helt forstået standarden i vægten, men som hun siger når jeg altid har været lidt undervægtig skal jeg jo passe på at få nærring nok så jeg kan amme bagefter. Det ville ikke skade at have lidt depoter at tage af efter fødslen

Nej det har du selvfølgelig helt ret i

Jeg var i den lave ende af normalen før jeg blev gravid og jeg fik også af vide af min jordemoder at jeg skulle tage mere på og på fedme kur, for ellers ville jeg blive for tynd efter jeg havde ammet. Jeg endte med at tage 3 kg på og efter 2 uger havde jeg tabt mig 14 kg og nu er jeg faktisk undervægtig.

Men synes da 6 kg lyder fint, du har jo 9 uger endnu hvor du kan nå at tage på 

Anmeld

20. august 2013

Kris89

Juliekp skriver:

Nej det har du selvfølgelig helt ret i

Jeg var i den lave ende af normalen før jeg blev gravid og jeg fik også af vide af min jordemoder at jeg skulle tage mere på og på fedme kur, for ellers ville jeg blive for tynd efter jeg havde ammet. Jeg endte med at tage 3 kg på og efter 2 uger havde jeg tabt mig 14 kg og nu er jeg faktisk undervægtig.

Men synes da 6 kg lyder fint, du har jo 9 uger endnu hvor du kan nå at tage på 

ja er spændt på hvor meget der vil ske de sidste 9 uger. de siger jo det er der man tager mest på, så der kan jo nemt komme 5-10 kg mere men altså først efter brylluppet

Anmeld

20. august 2013

asff

Kris89 skriver:

Den sidder dælme flot.

Anmeld

20. august 2013

Kris89

asff skriver:

Den sidder dælme flot.

tusind tak

Anmeld

20. august 2013

-Sigrid-

Kris89 skriver:

Tusind tak

Det kan du tro jeg også gør. begynder faktisk at blive lidt utålmodig Godt der er nok andet at se til

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.