Der er liv! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

Stivdie

asff skriver:

Oh god, skal vi bytte?

Jeg er AAAAALT for ivrig.

Haha, ja lad os det! Tror også kæresten ville blive lykkelig, hvis jeg kunne trække den til januar/februar i stedet for november, så han kunne nå at blive færdig med sit eksamensprojekt først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

asff

Stivdie skriver:

Haha, ja lad os det! Tror også kæresten ville blive lykkelig, hvis jeg kunne trække den til januar/februar i stedet for november, så han kunne nå at blive færdig med sit eksamensprojekt først

Jeg havde oprindeligt termin i november, men mistede fostret 11+.. og blev gravid 2 uger efter - så jeg har været gravid siden slut februar: jeg er ret så klar på at få baby nu!  

Anmeld

21. august 2013

Stivdie

asff skriver:

Jeg havde oprindeligt termin i november, men mistede fostret 11+.. og blev gravid 2 uger efter - så jeg har været gravid siden slut februar: jeg er ret så klar på at få baby nu!  

Ah ok, så er du jo også psykisk meget længere henne end din lille baby er fysisk.
Men det bliver da også skønt at se den lille stump, når den engang kommer ud Tror lige så meget det er tanken om fødslen der gør, jeg godt kunne tænke mig at forhale tiden lidt

Anmeld

21. august 2013

asff

Stivdie skriver:

Ah ok, så er du jo også psykisk meget længere henne end din lille baby er fysisk.
Men det bliver da også skønt at se den lille stump, når den engang kommer ud Tror lige så meget det er tanken om fødslen der gør, jeg godt kunne tænke mig at forhale tiden lidt

Ja nemlig. Arh, okay fødslen.. Den er der jo selvfølgelig også.. Sådan nogle ting, tænker jeg aldrig på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.