Der er liv! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
13 svar
18 synes godt om
20. august 2013

asff

Må lige dele min glæde. 15+1 og 16+1 mærkede jeg små puf. MEN fra 17+1 og til i dag 17+4, har jeg RIGTIG mærket liv Altså både eftermiddag og aften, og flere spark! Det er virkelig fantastisk på alle måder!!! Håber sådan det fortsætter med at være hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

NovemberBaby2013

Nej hvor fantastisk! .
Her var der bobler fra 12+, mærkede møven 14+. MEN 17+4, kom det 'første' spark. Manden kunne også mærke det der, så har kunne mærke spark tidligere, men kendte ikke fornemmelsen, så har bare ikke lagt mærke til det . Siden 19+, har jeg mærket prinsessen hver dag. Siden 21+ har hun været helt vild, og er det stadig! . Er 25+ nu. Det skal nok komme

Anmeld

20. august 2013

asff

DecemberBaby2013 skriver:

Nej hvor fantastisk! .
Her var der bobler fra 12+, mærkede møven 14+. MEN 17+4, kom det 'første' spark. Manden kunne også mærke det der, så har kunne mærke spark tidligere, men kendte ikke fornemmelsen, så har bare ikke lagt mærke til det . Siden 19+, har jeg mærket prinsessen hver dag. Siden 21+ har hun været helt vild, og er det stadig! . Er 25+ nu. Det skal nok komme

Det er virkelig fantastisk Kan kun glæde mig til resten af tiden med en aktiv trunte.

Anmeld

20. august 2013

asff

asff skriver:

Det er virkelig fantastisk Kan kun glæde mig til resten af tiden med en aktiv trunte.

Hov resten kom ikke med. - Kan også selv mærke hende uden på. Men hun stopper når min kæreste vil mærke

Anmeld

20. august 2013

NovemberBaby2013

asff skriver:

Det også helt fantastisk

Anmeld

20. august 2013

Stivdie

asff skriver:

Må lige dele min glæde. 15+1 og 16+1 mærkede jeg små puf. MEN fra 17+1 og til i dag 17+4, har jeg RIGTIG mærket liv Altså både eftermiddag og aften, og flere spark! Det er virkelig fantastisk på alle måder!!! Håber sådan det fortsætter med at være hver dag

Ih, hvor dejligt!
Det er bare SÅ hyggeligt, når den lille begynder at give tegn! Jeg var 18+2 da jeg blev sikker på, at det var små puf/spark derindefra. Havde mærket et enkelt ca 1-2 uger tidligere, men der var jeg ikke sikker på, at det var det. Fra 18+5 hvor kæresten mærkede liv første gang har jeg mærket liv hver dag.

Anmeld

20. august 2013

asff

Stivdie skriver:

Ih, hvor dejligt!
Det er bare SÅ hyggeligt, når den lille begynder at give tegn! Jeg var 18+2 da jeg blev sikker på, at det var små puf/spark derindefra. Havde mærket et enkelt ca 1-2 uger tidligere, men der var jeg ikke sikker på, at det var det. Fra 18+5 hvor kæresten mærkede liv første gang har jeg mærket liv hver dag.

Ja man bliver sgu helt euforisk Nu bliver jeg da først utålmodig, for at få hende ud, og er ikke engang halvvejs.. 

Anmeld

20. august 2013

Stivdie

asff skriver:

Ja man bliver sgu helt euforisk Nu bliver jeg da først utålmodig, for at få hende ud, og er ikke engang halvvejs.. 

Ja, det bliver meget mere virkeligt at være gravid, når man får håndgribelige beviser! Hihi, jeg har det lige modsat, hvis jeg bare kunne lade være at blive større og tungere, så tror jeg, at jeg kunne ligge i sofaen og nusse maven og måske den lille sparke resten af livet
Men jeg har kun ca 12 uger tilbage at nyde det i

Anmeld

20. august 2013

asff

Stivdie skriver:

Ja, det bliver meget mere virkeligt at være gravid, når man får håndgribelige beviser! Hihi, jeg har det lige modsat, hvis jeg bare kunne lade være at blive større og tungere, så tror jeg, at jeg kunne ligge i sofaen og nusse maven og måske den lille sparke resten af livet
Men jeg har kun ca 12 uger tilbage at nyde det i

Oh god, skal vi bytte?

Jeg er AAAAALT for ivrig.

Anmeld

20. august 2013

mrhl

asff skriver:

Jeg mærkede også spark på samme tidspunkt som dig, og har faktisk mærket liv hver dag siden. Og nu har det eftethånden udviklet sig til så hårde spark at jeg ind i mellem bliver helt forskrækket Det er skøøøønt at mærke liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.