Emmaljunga denim blue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2014

Kamilla Odense

4000kr den er som ny. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Kamilla Odense

Lige et par billeder til. Og den er fed og får altid en kommentar med når man er ude og lufte den �� Der er punkterfri dæk, fluenet og solskærm indbygget. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juli 2014

FrkRaarup

Kamilla Odense skriver:

Lige et par billeder til. Og den er fed og får altid en kommentar med når man er ude og lufte den �� Der er punkterfri dæk, fluenet og solskærm indbygget. 

Jeg gad virkelig godt købe den ... Men står i en situation hvor jeg ikke ved om min baby overlever ... Ellers havde jeg købt den på stedet ...

Anmeld

28. juli 2014

Kamilla Odense

:-( lyder ikke godt, krydser fingre for jer og den lille. Send en SMS når alt går som det skal ;-) på 51940967 står i Odense mvh Kamilla 

Anmeld

28. juli 2014

Fru Ebied

Kamilla Odense skriver:

Undskyld jeg blander mig, men har du lift til vognen og vil du sælge den til anden side? 

Anmeld

28. juli 2014

Fru Ebied

FrkRaarup skriver:

Jeg gad virkelig godt købe den ... Men står i en situation hvor jeg ikke ved om min baby overlever ... Ellers havde jeg købt den på stedet ...

Hvor er det forfærdeligt for dig. Håber virkelig jeres lille baby klarer skærene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.