Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
4000kr den er som ny.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lige et par billeder til. Og den er fed og får altid en kommentar med når man er ude og lufte den Der er punkterfri dæk, fluenet og solskærm indbygget.
Kamilla Odense skriver: Lige et par billeder til. Og den er fed og får altid en kommentar med når man er ude og lufte den Der er punkterfri dæk, fluenet og solskærm indbygget.
:-( lyder ikke godt, krydser fingre for jer og den lille. Send en SMS når alt går som det skal ;-) på 51940967 står i Odense mvh Kamilla
Undskyld jeg blander mig, men har du lift til vognen og vil du sælge den til anden side?
FrkRaarup skriver: Jeg gad virkelig godt købe den ... Men står i en situation hvor jeg ikke ved om min baby overlever ... Ellers havde jeg købt den på stedet ...
Jeg gad virkelig godt købe den ... Men står i en situation hvor jeg ikke ved om min baby overlever ... Ellers havde jeg købt den på stedet ...
Hvor er det forfærdeligt for dig. Håber virkelig jeres lille baby klarer skærene.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128