Emmaljunga denim blue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

FrkRaarup

Karla skriver:

Jeg hat set den i en ønskebørn butik. Den er meget lig den på billedet
Jeg troede den var lavet af rigtig denim

NICE!

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkRaarup skriver:

Heey piger :p

Er der nogen der ligger inde med BIG STAR SUPREME DENIM BLUE 2013 ? http://www.babysam.dk/big-star-sup-denim-blue-2013

Ikke at jeg er gravid.. Gad godt se et billed af den i virkeligheden..

Bare lige til info vil du nok ikke kunne få den som ny. Da det er sidste års model. De er laver dem ikke mere. De er gået igang med 2014 modellerne.

Anmeld

20. august 2013

FrkRaarup

MiichellaMalou skriver:

Bare lige til info vil du nok ikke kunne få den som ny. Da det er sidste års model. De er laver dem ikke mere. De er gået igang med 2014 modellerne.

Den er på deres hjemmeside?

Anmeld

20. august 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkRaarup skriver:

Den er på deres hjemmeside?

Jeps men jeg var heldig kun lige og kunne få min bare i en anden farve de kan ikke bestille dem hjem medmindre emmaljunga har på lager for de vil ikke lave nye. Så jeg fik udstillings modellen. Og kan muligvis ikke få pusletasken der hører til. Det fik jeg af vide i juni måned i babysam.

Anmeld

20. august 2013

FrkRaarup

MiichellaMalou skriver:

Jeps men jeg var heldig kun lige og kunne få min bare i en anden farve de kan ikke bestille dem hjem medmindre emmaljunga har på lager for de vil ikke lave nye. Så jeg fik udstillings modellen. Og kan muligvis ikke få pusletasken der hører til. Det fik jeg af vide i juni måned i babysam.

Klamt!!!

Anmeld

20. august 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkRaarup skriver:

Klamt!!!

Ja det er så pænt tarveligt de stadig har dem på deres hjemmeside. For så kan man forelske sig i en også det slet ikke sikkert man kan få den.

Anmeld

20. august 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
FrkRaarup skriver:

Så den er mega flot i virkeligheden også ?

Jeps

Anmeld

20. august 2013

Kløver

Har set den i vores lokale Ønskebørn og den ser ud næsten som på billedet. Tror det er en af de vogne hvor enten kan man li den eller kan man ikke jeg er vild med den mørke af denim modellerne

Anmeld

20. august 2013

EnSødMor

Jeg så den i kære børn sidst jeg var der, den er SÅ fed altså.. Præcis som på billederne, det er helt vildt... Min kæreste syntes den er mega grim... 

Anmeld

20. august 2013

Mom2

FrkRaarup skriver:

Heey piger :p

Er der nogen der ligger inde med BIG STAR SUPREME DENIM BLUE 2013 ? http://www.babysam.dk/big-star-sup-denim-blue-2013

Ikke at jeg er gravid.. Gad godt se et billed af den i virkeligheden..

Den fåes også i mørkeblå, er jeg personligt langt mere til...

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbehoer/barnevogne/emmaljunga-big-star-supreme/c-23/c-140/p-3946

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.