jubiii, vores puslebord bliver leveret i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.852 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. juli 2009

Tut

I dag får vi leveret det puslebord vi har bestilt til lillesøster.

Jeg har problemer med at skifte Noah, da jeg ikke er så let på tå mere pga. bækkebløsningen.

Normalt så har vi bare en puslehynde vi hiver frem og ligger ham på, på gulvet eller lign. men jeg kan simpelthen ikke komme ned på gulvet og sidde mere.

Så vi blev enige om at selvom det er tidligt, så ville det hjælpe meget at få et puslebord hjem allerede nu, så jeg kan skifte Noah på det.

Så i dag bliver det leveret.

Ret så ligegyldigt indlæg, men ville bare dele min glæde med jer

Tutski, der i morgen er 20+0 og HALVVEJS   Jubiiii.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

Kaufie

Det var da en fantastisk god hjælp for dig - for det bliver jo nok kun sværere og sværere at komme helt ned på gulvet i de næste par mdr.

Vildt du allerede er halvvejs

Anmeld

16. juli 2009

Tynen

Neeei, hvor fedt
Man bliver bare så glad når man får nye babyting - Er man mon shopaholic hvis man sommetider føler man bliver helt høj?

Jeg købte igår en bære"slynge" i Babysam i Silkeborg i den fedeste blå farve og jeg har bare ikke lavet andet end at glo på den siden jeg fik flået posen op

Er lige om 1½ time på vej i Babysam igen.. De starter 70% tilbud på tøj idag.. Så skal den dælme have gas

Anmeld

16. juli 2009

Tut

Tynen skriver:

Er man mon shopaholic hvis man sommetider føler man bliver helt høj?

Oh yes, jeg er da bigtime shopaholic.

Jeg købte en flyverdragt til lillesøster i går, sat ned fra 350 til150... Åh den er så sød...

Jeg kan heller ikke lade være med at kigge på det hele tiden.

Vi har bare lagt alle babytingene ind på det værelse som bliver hendes, og så må det ligge der til vi får lavet værelset klar. Men Noah har flere gange været inde og hente ting derinde fra, specielt tøj, det elsker han at prøve at tage på...

Åh det er så hyggeligt alt det her redbyggeri
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2009

Tynen

LOL!
Det er det samme med Stella
Hun går også og indsamler fra hans værelse af så hun kan prøve at tage tøjet på.
I har nok set billederne før, men nu får i dem sgu igen

Skal faktisk i gang med at vaske alt hans tøj for første gang nu her, så nu ligger det hele fremme på stuebordet så jeg rigtig kan gå og inhalere af det hele tiden

Ihhh! Det er så fedt at få lov at shoppe til en af hver
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2009

Monica

Gustav gør der også, tager tøjet frem og mener at det er hans... Og den lille autostol... DEN er han meget interesseret i... Det er sgu sjovt, lige ind til at det bliver virkelighed....

Moni - som burde støvsuge - der er 2 cm sand over alt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.