mie89 skriver:
Hej
Jeg er lidt i samme situation
Jeg læser også til lærer, og har termin i april, hvilket jo vil sige at jeg lige når at få skrevet bacheloren, men føder kort tid inden mine tre afsluttende eksamener.. Jeg er så mit 1. barn, men min kæreste er også studerende og har derfor også nogle rimelig krævende eksamener kort tid efter fødslen .. Så vi går helt sikkert også nogle travle måneder i måde! Men jeg satser på at klare dem i stiv arm! Og hvis jeg dumper den ene, er det jo ikke være end at det bliver til en reeksamen - men derfor kan jeg også allerede nu blive lidt stresset over alt det jeg ska nå inden fødslen, og det jeg skal "igennem" efter baby er kommet til verdenen!
Hvordan ser det ud med din mand/kæreste? Har han mulighed for at tage ekstra barsel, så han kan hjælpe til?
Ellers sker der jo heller ikke noget ved at udskyde det hele endnu et år for dig, det er selvfølgelig træls at skulle holde pause lige inden mållinjen - men mon ikke vi når det før eller siden ? 
I hvert fald får du lige en krammer fra en fellow lærerstuderende og bachelorskrivende gravid! 
Ih ja, du går også nogle travle måneder i møde

med mit første barn havde jeg termin i maj måned (gik på 3. år på læreruddannelsen på det tidspunkt), så jeg havde baby med til eksamen i juni! Det var hårdt, men det lykkedes

min mand er også studerende, så han skulle også til eksamen og havde projekt osv. i maj/juni, men da det hele var overstået, havde vi jo dejlig lang sommerferie sammen - så der kunne vi nyde en af fordelene ved at være studerende, når man får barn

Min mand er også stadig studerende, når nr. 2 kommer, så vi må se, om vi kan skiftes til at tage nogle fridage.
Men ja, som du siger, kan vi jo altid gå til eksamen i august i stedet

det er jo også om at nyde sin nyfødte baby, imens man kan

! Bliver I begge færdige til sommer? For så passer det jo perfekt at få en baby nu, så I har tid til at være sammen, når eksaminerne er overstået...
Ellers held og lykke med bacheloren

vi skal nok klare det!