Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja88 skriver: REr jo slet ikke misundelig
REr jo slet ikke misundelig
Jeg alt jeg kan for at hun vender sig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Armen jeg var lidt stolt da jeg gik derfra - havde dog ikke lige forventet et tab i vægten på 3 kg Men de sidste par uger har jeg stort set kun levet af rugbrød og ost - alt den varme har gjort at jeg ikke kunne styre mine blodsukkertal, så noget har det da været godt for
Armen jeg var lidt stolt da jeg gik derfra - havde dog ikke lige forventet et tab i vægten på 3 kg Men de sidste par uger har jeg stort set kun levet af rugbrød og ost - alt den varme har gjort at jeg ikke kunne styre mine blodsukkertal, så noget har det da været godt for
BigHope13 skriver: synes virkelig også bare det så sejt gået du har jo ingen ekstra kg på kroppen når først du har født altså så fedt altså.
synes virkelig også bare det så sejt gået du har jo ingen ekstra kg på kroppen når først du har født altså så fedt altså.
Det er jeg faktisk spændt på at se - jeg ved jo hvor meget jeg kæmpede med min vægt efter Bellas fødsel (+23 kg)
Babymor2010 skriver: Det er jeg faktisk spændt på at se - jeg ved jo hvor meget jeg kæmpede med min vægt efter Bellas fødsel (+23 kg)
BigHope13 skriver: der burde i hvertfald komme minus på vægten når først du har født og de første par dage er gået barn og moderkage og væske osv. ja man kan jo aldrig vide, men der kan dælme ikke være mange gram tilbage når du først har født
der burde i hvertfald komme minus på vægten når først du har født og de første par dage er gået barn og moderkage og væske osv. ja man kan jo aldrig vide, men der kan dælme ikke være mange gram tilbage når du først har født
Jamen jeg er jo helt vild glad for at jeg ikke er endt på 23 kg ekstra igen, som også jeg snakkede med diabetesoverlægen om, så har jeg jo en helt anden graviditet denne gang, fordi jeg kan mærke den store forskel på kroppen
Hun gav mig et klap på skulderen og takkede for feedback - for så er der nogle af hendes patienter der lytter
Babymor2010 skriver: Jamen jeg er jo helt vild glad for at jeg ikke er endt på 23 kg ekstra igen, som også jeg snakkede med diabetesoverlægen om, så har jeg jo en helt anden graviditet denne gang, fordi jeg kan mærke den store forskel på kroppen Hun gav mig et klap på skulderen og takkede for feedback - for så er der nogle af hendes patienter der lytter
BigHope13 skriver: Det er jo også super positiv. Du har jo levet efter sygdommen og det er vægten jo også tydeligt bevis på
Det er jo også super positiv. Du har jo levet efter sygdommen og det er vægten jo også tydeligt bevis på
Lige præcis
Så har jeg været til det sidste diabetestjek på Rigshospitalet inden fødslen - spændende Jeg har fået taget CTG, blevet scannet, snakket med diabetesoverlæge og til slut en snak med fødselslægen Lillefisen blev skønnet til at veje ca. 2700 g. Alle mine tal var perfekte - dog har jeg tabt 3 kg siden 29/7, så nu har jeg i alt taget 4 kg på i graviditeten. På nuværende tidspunkt havde jeg taget over 20 kg på med Bella + en 3+ kg baby i maven Jeg skal møde til løsning af hinder om ca. 2-3 uger - nu kommer fødslen tættere og tættere på Ugens mavebillede - maven er godt nok sunket. Og lige en sidste detalje - lillefisen har laaaaangt om længe valgt at lægge sig den rigtige vej
Så har jeg været til det sidste diabetestjek på Rigshospitalet inden fødslen - spændende
Jeg har fået taget CTG, blevet scannet, snakket med diabetesoverlæge og til slut en snak med fødselslægen
Lillefisen blev skønnet til at veje ca. 2700 g. Alle mine tal var perfekte - dog har jeg tabt 3 kg siden 29/7, så nu har jeg i alt taget 4 kg på i graviditeten. På nuværende tidspunkt havde jeg taget over 20 kg på med Bella + en 3+ kg baby i maven
Jeg skal møde til løsning af hinder om ca. 2-3 uger - nu kommer fødslen tættere og tættere på
Ugens mavebillede - maven er godt nok sunket.
Og lige en sidste detalje - lillefisen har laaaaangt om længe valgt at lægge sig den rigtige vej
SMUK babyhule! Og hvor lyder det dejligt at baby har vendt sig rigtigt! og SEJT med din vægt!
emmagirl skriver: SMUK babyhule! Og hvor lyder det dejligt at baby har vendt sig rigtigt! og SEJT med din vægt!
Tak Ja, jeg var til sidst ikke sikker på om han ville nå det, men det gjorde han
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128