Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har jeg været til det sidste diabetestjek på Rigshospitalet inden fødslen - spændende
Jeg har fået taget CTG, blevet scannet, snakket med diabetesoverlæge og til slut en snak med fødselslægen
Lillefisen blev skønnet til at veje ca. 2700 g. Alle mine tal var perfekte - dog har jeg tabt 3 kg siden 29/7, så nu har jeg i alt taget 4 kg på i graviditeten. På nuværende tidspunkt havde jeg taget over 20 kg på med Bella + en 3+ kg baby i maven
Jeg skal møde til løsning af hinder om ca. 2-3 uger - nu kommer fødslen tættere og tættere på
Ugens mavebillede - maven er godt nok sunket.
Og lige en sidste detalje - lillefisen har laaaaangt om længe valgt at lægge sig den rigtige vej
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flot babyhule
Babymor2010 skriver: Så har jeg været til det sidste diabetestjek på Rigshospitalet inden fødslen - spændende Jeg har fået taget CTG, blevet scannet, snakket med diabetesoverlæge og til slut en snak med fødselslægen Lillefisen blev skønnet til at veje ca. 2700 g. Alle mine tal var perfekte - dog har jeg tabt 3 kg siden 29/7, så nu har jeg i alt taget 4 kg på i graviditeten. På nuværende tidspunkt havde jeg taget over 20 kg på med Bella + en 3+ kg baby i maven Jeg skal møde til løsning af hinder om ca. 2-3 uger - nu kommer fødslen tættere og tættere på Ugens mavebillede - maven er godt nok sunket. Og lige en sidste detalje - lillefisen har laaaaangt om længe valgt at lægge sig den rigtige vej
Ej hej hov... hvad sker der lige for jer allesammen??
Jeres babyer kan da ikke bare vende sig rigtigt når min ikke gør
MikeyMike & Mor skriver: Flot babyhule
Tak
BigHope13 skriver: Yes hvor lyder det hele bare godt. Og hvor er du bare flot
Yes hvor lyder det hele bare godt. Og hvor er du bare flot
Armen jeg var lidt stolt da jeg gik derfra - havde dog ikke lige forventet et tab i vægten på 3 kg Men de sidste par uger har jeg stort set kun levet af rugbrød og ost - alt den varme har gjort at jeg ikke kunne styre mine blodsukkertal, så noget har det da været godt for
Elling <3<3 skriver: Sikke en smuk babymave Dejligt at alle tjek gik godt
Sikke en smuk babymave Dejligt at alle tjek gik godt
Maja88 skriver: Ej hej hov... hvad sker der lige for jer allesammen?? Jeres babyer kan da ikke bare vende sig rigtigt når min ikke gør
Haha jeg havde heller ikke forventet at han ville vende sig så sent, men YES, den er god nok
Jeg kunne godt mærke den anden dag at tyngden i underlivet var blevet lidt anderledes, men han sidder endnu ikke fast Jeg er lidt spændt på at se om det kommer til at gøre lige så ondt som da jeg var 1. gangs gravid
Babymor2010 skriver: Haha jeg havde heller ikke forventet at han ville vende sig så sent, men YES, den er god nok Jeg kunne godt mærke den anden dag at tyngden i underlivet var blevet lidt anderledes, men han sidder endnu ikke fast Jeg er lidt spændt på at se om det kommer til at gøre lige så ondt som da jeg var 1. gangs gravid
REr jo slet ikke misundelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128