Iiiihhh altså - igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2013

Nessie

ønskebarn74 skriver:

Krammer søde og pøj pøj... 

Tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

tarkoflen

Øv hvor ærgerligt! Men rigtig god fødsel, når du kommer dertil glæder mig til at se jeres lille guldklump

Anmeld

19. august 2013

Nessie

Rinepigen skriver:

Ja det kan man jo af gode grunde ikke holde for  

ja det er helt vildt så meget utålmodigheden presser på nu  I sær her efter 38+0 synes jeg at hver dag er uendelig 

He he, ja, man går jo bare og veeeeeenter på at få sin lille baby at se, og så er kroppen også ved at være godt træt og brugt 

Anmeld

19. august 2013

B&J

KÆMPE KRAM, jeg forstår virkelig godt du blev skuffet jeg ville også blive det for man sætter sig jo ikke kun 10% op til det men nej 90%

Anmeld

19. august 2013

Nessie

Wimmie skriver:

Så senest onsdag sidder du med lillebittebitte baby i armene? 
Synes godt du lige kunne have ventet til næste uge, så kunne jeg lige fise ned og sige tillykke (skal i praktik på sygehuset) 

Ja, det regner jeg i hvert fald med 

Ih altså, det må du lige få lavet om, skal jo være der en 2-3 dage efter fødslen, hvis ellers blodsukkeret er i orden 

Hvilken afd. skal du i praktik på?

Anmeld

19. august 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Øv hvor ærgerligt! Men rigtig god fødsel, når du kommer dertil glæder mig til at se jeres lille guldklump

Tak skl du have 

Skal nok lige smide et billede ind, når vi engang er kommet hjem og der er ro på 

Anmeld

19. august 2013

Nessie

B&J skriver:

KÆMPE KRAM, jeg forstår virkelig godt du blev skuffet jeg ville også blive det for man sætter sig jo ikke kun 10% op til det men nej 90%

Ja 

Havde egentlig slet ikke overvejet at det kunne udsættes, med Daniel mødte vi bare op til den aftalte tid, og dagen efter var vi blevet forældre 

Anmeld

19. august 2013

Wimmie

Nessie skriver:

Ja, det regner jeg i hvert fald med 

Ih altså, det må du lige få lavet om, skal jo være der en 2-3 dage efter fødslen, hvis ellers blodsukkeret er i orden 

Hvilken afd. skal du i praktik på?

Røntgen 

Men skal jo også selv føde i Kolding så jeg regner med lige at snuse lidt rundt så jeg kan lære stedet og personalet at kende 

Anmeld

19. august 2013

B&J

Nessie skriver:

Ja 

Havde egentlig slet ikke overvejet at det kunne udsættes, med Daniel mødte vi bare op til den aftalte tid, og dagen efter var vi blevet forældre 

jaaa nemlig ej mon de gør det engang til

Anmeld

19. august 2013

Nessie

Wimmie skriver:

Røntgen 

Men skal jo også selv føde i Kolding så jeg regner med lige at snuse lidt rundt så jeg kan lære stedet og personalet at kende 

Spændende 

Det kan jeg da godt forstå, det er da bare om at udnytte tiden 

Hvornår er det du er sat til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.