Iiiihhh altså - igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2013

Troldemommi

Nessie skriver:

I sidste uge var vi til skanning, og den lille blev målt til at veje 3.900 gram, så vi fik tid til igangsættelse, og vi skulle møde ind i dag kl. 19.

Alt er klar og vi har indstillet os på det. Daniel har fået at vide at mor skal på sygehuset og der er arrangeret barnepige og de har fået det at vide i børnehaven.

Så ringer de i dag og siger at de bliver nødt til at udsætte det til i morgen 

Egentlig er det jo lige meget, men blev nu noget skuffet alligevel. Vi havde jo lige indstillet os på at det skulle være nu, så lige da hun sagde det, virkede det bare helt uoverskueligt at skulle udskyde det en dag 

Nå, jeg må prøve at se om jeg kan få tiden til at gå i morgen. Hun har da lovet at det ikke bliver udskudt igen 

Held og lykke i morgen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Wimmie

Nessie skriver:

I sidste uge var vi til skanning, og den lille blev målt til at veje 3.900 gram, så vi fik tid til igangsættelse, og vi skulle møde ind i dag kl. 19.

Alt er klar og vi har indstillet os på det. Daniel har fået at vide at mor skal på sygehuset og der er arrangeret barnepige og de har fået det at vide i børnehaven.

Egentlig er det jo lige meget, men blev nu noget skuffet alligevel. Vi havde jo lige indstillet os på at det skulle være nu, så lige da hun sagde det, virkede det bare helt uoverskueligt at skulle udskyde det en dag 

Nå, jeg må prøve at se om jeg kan få tiden til at gå i morgen. Hun har da lovet at det ikke bliver udskudt igen 

Øv hvor fesent... men altid noget at de har lovet ikke at udsætte det igen, så er det i morgen det går løs 

Det er altså spændende 

Anmeld

19. august 2013

mommy1991

Nessie skriver:

Ih, altså!! Krydser for at det bliver i morgen!! Og rigtig meget held og lykke med det hele 

Anmeld

19. august 2013

Nessie

Rinepigen skriver:

det var da en træls melding at få lige fra morgenstunden  øv øv men godt de ikke har udskudt det mere end 1 dag 

Held og lykke med den forstående fødsel  er kun lidt misundelig  håber snart vores prinsesse også kigger ud 

Fik endda først beskeden ved 14-tiden, men de kan selvfølgelig ikke gøre for at der var mange babyer der ville fødes i dag 

Man bliver altså også en smule utålmodig til sidst.
Krydser lige fingre for at din også gerne snart vil holde fødselsdag 

Anmeld

19. august 2013

Nessie

Monica P skriver:

Held og lykke i morgen 

Tak 

Anmeld

19. august 2013

Nessie

Wimmie skriver:

Øv hvor fesent... men altid noget at de har lovet ikke at udsætte det igen, så er det i morgen det går løs 

Det er altså spændende 

Ja, det var sgu en lidt træls besked at få 

I morgen skal jeg bare have lagt det ballonkateter op, men regner da med at hun så bliver født onsdag. FIk at vide at jeg ikke må være i fødsel længe, pga. tidligere KS

Anmeld

19. august 2013

Nessie

emmagirl skriver:

Ih, altså!! Krydser for at det bliver i morgen!! Og rigtig meget held og lykke med det hele 

Tusind tak 

Anmeld

19. august 2013

ønskebørn74

Nessie skriver:

Krammer søde og pøj pøj... 

Anmeld

19. august 2013

AnonymMor

Nessie skriver:

Fik endda først beskeden ved 14-tiden, men de kan selvfølgelig ikke gøre for at der var mange babyer der ville fødes i dag 

Man bliver altså også en smule utålmodig til sidst.
Krydser lige fingre for at din også gerne snart vil holde fødselsdag 

Ja det kan man jo af gode grunde ikke holde for  

ja det er helt vildt så meget utålmodigheden presser på nu  I sær her efter 38+0 synes jeg at hver dag er uendelig 

Anmeld

19. august 2013

Wimmie

Nessie skriver:

Ja, det var sgu en lidt træls besked at få 

I morgen skal jeg bare have lagt det ballonkateter op, men regner da med at hun så bliver født onsdag. FIk at vide at jeg ikke må være i fødsel længe, pga. tidligere KS

Så senest onsdag sidder du med lillebittebitte baby i armene? 
Synes godt du lige kunne have ventet til næste uge, så kunne jeg lige fise ned og sige tillykke (skal i praktik på sygehuset) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.