Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er det fuldstændig det samme. Og jeg fik aldrig lavet de knibeøvelser ups
Anonym skriver: Hej har netop født og har hørt at man aldrig bliver så stram dernede igen... Jeg var meget stram før... Passer dette? Er der mærkbar følelse? Eller mærkes det som før når først man er genoptrænet ?
Hej
har netop født og har hørt at man aldrig bliver så stram dernede igen... Jeg var meget stram før... Passer dette? Er der mærkbar følelse? Eller mærkes det som før når først man er genoptrænet ?
Benjamins'mor skriver: Har stemt den med at der er forskel men nødvendigvis ikke skidt. Jeg synes det er blevet meget bedre efter jeg har født, jeg kan mærke meget mere nu end før.
Har stemt den med at der er forskel men nødvendigvis ikke skidt. Jeg synes det er blevet meget bedre efter jeg har født, jeg kan mærke meget mere nu end før.
Maja84 skriver: Nogle bestemte du kan anbefale og hvordan bruger man dem
Nogle bestemte du kan anbefale og hvordan bruger man dem
naaaj jeg købte et sæt da jeg var gravid og var til noget dildo home party... og jeg brugte dem fx. imens jeg støvsugede eller vaskede op... eller gik tur med barnevognen
og jeg er lige så stram som før... siger min mand da
Kay skriver: naaaj jeg købte et sæt da jeg var gravid og var til noget dildo home party... og jeg brugte dem fx. imens jeg støvsugede eller vaskede op... eller gik tur med barnevognen og jeg er lige så stram som før... siger min mand da
De første par gange vi havde sex efter fødslen var jeg noget slap, men efter nogle mdr var det tilbage som før fødslen
Maja84 skriver: Er det ikke svært at holde dem oppekonstant
Er det ikke svært at holde dem oppekonstant
jo i starten
Kay skriver: jo i starten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128