Sex efter fødsel det samme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2013

Benjamins'mor

Har stemt den med at der er forskel men nødvendigvis ikke skidt.

Jeg synes det er blevet meget bedre efter jeg har født, jeg kan mærke meget mere nu end før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Capri Sonne

Her er det fuldstændig det samme. Og jeg fik aldrig lavet de knibeøvelser ups

Anmeld

19. august 2013

ano14316

Anonym skriver:

Hej 

har netop født og har hørt at man aldrig bliver så stram dernede igen... Jeg var meget stram før... Passer dette? Er der mærkbar følelse? Eller mærkes det som før når først man er genoptrænet ? 

Min kæreste mener ikke der er forskel her 2 år efter... Den eneste gene jeg har er at jeg nogen gange ikke bliver så våd..

men det kan jeg godt leve med da orgasmerne til gengæld er blevet meget bedre og meget nemmere..

Anmeld

19. august 2013

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Har stemt den med at der er forskel men nødvendigvis ikke skidt.

Jeg synes det er blevet meget bedre efter jeg har født, jeg kan mærke meget mere nu end før.

Min kæreste synes også kun det er blevet bedre efter jeg har født.

Anmeld

20. august 2013

Kay

Maja84 skriver:

Nogle bestemte du kan anbefale og hvordan bruger man dem

naaaj jeg købte et sæt da jeg var gravid og var til noget dildo home party... og jeg brugte dem fx. imens jeg støvsugede eller vaskede op... eller gik tur med barnevognen  

og jeg er lige så stram som før... siger min mand da  

Anmeld

20. august 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej 

har netop født og har hørt at man aldrig bliver så stram dernede igen... Jeg var meget stram før... Passer dette? Er der mærkbar følelse? Eller mærkes det som før når først man er genoptrænet ? 

Jeg synes ikke jeg kan mærke den vilde forskel, men jeg træner også min bækkenbund hver dag og har gjort det siden fødslen

Så knibeøvelser an mass!

Anmeld

20. august 2013

Kløver

Kay skriver:

naaaj jeg købte et sæt da jeg var gravid og var til noget dildo home party... og jeg brugte dem fx. imens jeg støvsugede eller vaskede op... eller gik tur med barnevognen  

og jeg er lige så stram som før... siger min mand da  

Er det ikke svært at holde dem oppekonstant

Anmeld

20. august 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Hej 

De første par gange vi havde sex efter fødslen var jeg noget slap, men efter nogle mdr var det tilbage som før fødslen 

Anmeld

20. august 2013

Kay

Maja84 skriver:

Er det ikke svært at holde dem oppekonstant

jo i starten 

Anmeld

22. august 2013

Mettefpigen

Kay skriver:

jo i starten 

Hvad søreb er det for nogle kugler?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.