Sex efter fødsel det samme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er sex og følelsen dernede den samme efter fødsel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.673 visninger
22 svar
5 synes godt om
19. august 2013

Anonym trådstarter

Hej 

har netop født og har hørt at man aldrig bliver så stram dernede igen... Jeg var meget stram før... Passer dette? Er der mærkbar følelse? Eller mærkes det som før når først man er genoptrænet ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

skatja

lav MANGE bækkenbundsøvelser!!!

udover det har jeg fået at vide at efter 3-5 år skulle vores krop havde strammet det hele op indvendigt helt af sig selv som den var før fødsel. om det er sandt ved jeg ikke. min kæreste siger at han nu efter 4 år ikke kan mærke forskel.

men det kommer vel også meget an på hvor stor ens barn var. kunne forstille mig der var forskel om man fødte et barn på 3kg eller 5

uanset hvad så husk dine bækkenbundsøvelser, så skal du nok blive fin dernede igen

jeg har gjort det til en vane at knibe sammen hver gang vi holder for rødt i lyskrydset det gør man jo ofte og hver dag. andre gør det når de laver mad eller vasker op. men gør det vil en vane så det sker rent automatisk til sidst tænker du slet ikke over det

Anmeld

19. august 2013

Kløver

Selvom jeg har født ved kejsersnit var igennem en del af fødselsforløbet med den første. Jeg har ændret mig, på flere områder, og min læge siger at det ikke nødvendigvis har betydning om man har født på den ene eller anden måde, da de fleste gener kommer pga ens muskler i bækkenbunden, som bla kan være svære at træne, og hormoner som kan ændre bla hvor "våd" skeden er og det generelle miljø. Jeg har trænet en del og nogle muskler er fine, men det svinger lidt og påvirker bla. Så her har det haft en betydning ogminveninde yngste er knap 1.5 år og jeg har stadig bøvl og det er ikke sikkert det vil blive så meget bedre. Jeg vil dog prøve at følge lægens råd om de der træningskugler, har bare ikke fundet hvor de kan fåes endnu måske det kunne hjælpe dig med træning af bækkenbunden

Anmeld

19. august 2013

Kay

jeg har ingen problemer haft efter bare husk dine knibe øvelser 

Anmeld

19. august 2013

Kay

Maja84 skriver:

Selvom jeg har født ved kejsersnit var igennem en del af fødselsforløbet med den første. Jeg har ændret mig, på flere områder, og min læge siger at det ikke nødvendigvis har betydning om man har født på den ene eller anden måde, da de fleste gener kommer pga ens muskler i bækkenbunden, som bla kan være svære at træne, og hormoner som kan ændre bla hvor "våd" skeden er og det generelle miljø. Jeg har trænet en del og nogle muskler er fine, men det svinger lidt og påvirker bla. Så her har det haft en betydning ogminveninde yngste er knap 1.5 år og jeg har stadig bøvl og det er ikke sikkert det vil blive så meget bedre. Jeg vil dog prøve at følge lægens råd om de der træningskugler, har bare ikke fundet hvor de kan fåes endnu måske det kunne hjælpe dig med træning af bækkenbunden

mange sex butikker har dem og de er gode 

Anmeld

19. august 2013

Kløver

Kay skriver:

mange sex butikker har dem og de er gode 

Nogle bestemte du kan anbefale og hvordan bruger man dem

Anmeld

19. august 2013

Hullabullabulla

Jeg er blevet en del strammere kan jeg selv mærke (tror næppe det er kærestens der er vokset )

Dog har det medført at nogle stillinger ikke er ligeså rare som før men sådan er det jo

Anmeld

19. august 2013

Annette A

Har født tre børn og mærker ingen forskel og kæresten siger det samme. Blev syet to af gangene, så det havde heller ikke betydning. 

Anmeld

19. august 2013

Michelle88

Nu er det kun 4mdr. siden at jeg fødte, men før var jeg så stram at jeg ikke kunne nyde sex de første par minutter, så nyder at jeg ikke er helt så stram mere, så vi begge kan nyde det fra starten. Manden siger dog at han ikke kan mærke forskel, men det kan jeg godt.. Håber ikk at jeg bliver lige så stram igen..

Anmeld

19. august 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Hej 

har netop født og har hørt at man aldrig bliver så stram dernede igen... Jeg var meget stram før... Passer dette? Er der mærkbar følelse? Eller mærkes det som før når først man er genoptrænet ? 

Jeg har ingen problemer haft efter fødsel, var ret lille down there og er det stadig, ret meget Jeg har ikke lavet knibeøvelser eller noget, af ren dovenskab.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.