Ladcykel købes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.424 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juli 2009

jero

Hej 
Jeg er lige blevet mor for 2 måneder siden til en skøn dreng "Mathias". Det er mit første barn, så jeg er grøn på mange punkter ;-) Men det som jeg opdager som mor med barnevogn, er hvor besværeligt det kan være at have en barnevogn med i bus, metro m.m.
Derfor har jeg tænkt på at købe en ladcykel, så det er nemmere at komme omkring i Kbh.

Meeeen hvor er de dyre som ny og de holder prisen som brugt på dba.dk, derfor vil jeg høre om der er nogle som skulle have en ladcykel, eks. christiania cykel, Bellabike o.lign. som bare fylder uden at blive brugt...;-) Man har jo lov til at håbe...

Jeg tænker på en pris på omkring 5. - 6000 kr. +/- eller hvad vi ellers kan finde ud af. Næsten alt har interesse, bare den er EU godkendt.

Er der nogle som ved om man evt. kan få en sponsor, tænker på at man så kunne sætte reklame på cyklen o.lign. Det kunne jo være smart, så man kunne få lidt tilskud til cyklen, hvis man skal købe en hel ny... Men hvordan finder man dem? Kender I måske et firma som kunne være interesseret i dette?

Håber at der er en eller flere som kan hjælpe.

Med venlig hilsen
Jennifer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

Monica

Hej.

Jeg har søgt meget på en brugt lad cykel og 5-6000 er nok liiige i underkanten, sorry... Som du skriver holder de alle sammen prisen, irriterende, så vi har valgt at købe en ny, og så sælge den til en go pris... Det er vist den eneste måde at få den "billigt" på... Desværre...

Men held og lykke med jagten, glæder mig meget til vi får vores hjem...

Monica - snart mor til 2 og en Nihola family bike...

Anmeld

6. august 2009

bc4444

vi har lige købt en Nihola - FANTASTISK!! er let at køre :-)

MEN, er der nogle af jer der ved om man må køre med sin lille nyfødte på 3-4 uger i sådan en? Evt. ekstra polstret i en autostol? Hvor meget må de "hoppe" rundt?

Vii betalte 8.000 og det var en RIGTIG god pris (5 år gammel)

Anmeld

25. februar 2010

jannepandekaffekande

Hej

Har I fået købt en cykel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.