5:2 kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.382 visninger
18 svar
14 synes godt om
19. august 2013

silden85

Hej  Er der nogen der har erfaring med 5:2 kuren? For jeg overvejer nemlig at prøve den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

AMM00

Hvad er det for en kur ;-)

Anmeld

19. august 2013

Monski

silden85 skriver:

Hej  Er der nogen der har erfaring med 5:2 kuren? For jeg overvejer nemlig at prøve den

Jeg har ingen erfaringer med den, men har derimod (desværre) erfaringer med ikke at spise i dage og jeg vil aldrig gøre det igen!
Ens tålmodighed og overskud er totalt i nul.
Jeg ville i hvert fald ikke kunne klarer den kur og samtidigt være en god mor og kæreste
Har du prøvet shapeup? Jeg brugte deres app og tabte mig mellem et helt og et halvt kilo om ugen - kan klart anbefale det

Anmeld

19. august 2013

Dididid

silden85 skriver:

Sundheds eksperter siger: Enhver kur virker ikke da man tager det hele på igen. Det er en livsstil som forgår resten af ens liv og er så meget enig!

Anmeld

19. august 2013

Tim Liljendahl

silden85 skriver:

Jeg har været igang med at faste siden januar og det er det bedste jeg har gjort ved min krop. Vejede ca 15kg for meget og det meste af det er jeg sluppet af med ved blot at "faste" to dage om ugen.

Som positiv bieffekt har jeg ikke været syg siden jeg startede på "kuren" og jeg har fået meget mere energi end jeg længe har haft.

Det har ikke været noget problem at jeg to gange om ugen har skullet faste, da dagene har kunne placeres som det passede ind i kalenderen.

Selv en uges ferie med All-Inclusive (og ingen faste) kostede kun 1,5kg på vægten, men de var væk igen efter 3 gange faste.

Alt-i-alt kan jeg godt anbefale 5:2 kuren

Anmeld

19. august 2013

AMM00

Tim Liljendahl skriver:

Jeg har været igang med at faste siden januar og det er det bedste jeg har gjort ved min krop. Vejede ca 15kg for meget og det meste af det er jeg sluppet af med ved blot at "faste" to dage om ugen.

Som positiv bieffekt har jeg ikke været syg siden jeg startede på "kuren" og jeg har fået meget mere energi end jeg længe har haft.

Det har ikke været noget problem at jeg to gange om ugen har skullet faste, da dagene har kunne placeres som det passede ind i kalenderen.

Selv en uges ferie med All-Inclusive (og ingen faste) kostede kun 1,5kg på vægten, men de var væk igen efter 3 gange faste.

Alt-i-alt kan jeg godt anbefale 5:2 kuren

Har du en opskrift pp kuren du var på eller kan man bare finde dwn på google ?

Anmeld

20. august 2013

Tim Liljendahl

AMM00 skriver:

Har du en opskrift pp kuren du var på eller kan man bare finde dwn på google ?

Jeg har skrevet om mine erfaringer med 5:2 fastekuren på http://www.52faste.dk - men ellers gik jeg bare igang med det da jeg havde set udsendelsen.

Fandt 2 fastedage som jeg syntes passede ind i min livsstil, men selvom jeg primært har kørt med faste fastedage har de dog ændret sig i løbet af de måneder jeg har fulgt kuren.

Anmeld

21. august 2013

A&F

Min mor har fulgt den i mange år nu, det er bare den islamiske hun følger,  da det er en sædvane Proften Mohammed gjorde, hver mandag og torsdag. Min mor faster(som i Ramadan) hvor hun intet må spise efter solopgang og først må spise når solen er gået ned,. De resterende dage spiser hun normalt gennem dagen. Hun har først og fremmest tabt sig meget på den, og hun holder sin vægt stabil nu, hun er sundere end før, mere rask (hvis man kan sige det) . Så det er også noget jeg har tænkt mig at starte med. Ikke fordi jeg skal tabe mig, men for sundhedens skyld

Anmeld

31. august 2013

Leonora

Jeg gik i gang i sidste uge. Har haft 2 faste dag idag og det er gået SÅ fint.
På mine to faste dage har jeg spist -
Til morgen: 1 brev nupo i 1/2 liter vand
Vand resten af dagen
Til aften: 2 æg, to skiver rugbrød, 100g gulerod, 1 tomat og nogle radisser
Ialt ca 470 kalorier

Jeg skal på vægten i morgen tidlig.
Er helt sikker på at der er sket noget . Er glad hvis jeg har tabt 0,5 kg og resten er bonus

De andre dage har jeg spist helt normalt. Har undgået Hvidt brød. Men har spist både pasta og ris. Og også et stykke kage en dag på jobbet.

Jeg synes at lysten til at spise meget forsvinder når man har fastet.
Jeg fortsætter 4 uger endnu.
Vil gerne tabe mig 6-7 kg i alt.

Håber at jeg denne gang opnår et resultat

Knus Louise

Anmeld

31. august 2013

2babygirls

Leonora skriver:

øbemdeJeg gik i gang i sidste uge. Har haft 2 faste dag idag og det er gået SÅ fint.
På mine to faste dage har jeg spist -
Til morgen: 1 brev nupo i 1/2 liter vand
Vand resten af dagen
Til aften: 2 æg, to skiver rugbrød, 100g gulerod, 1 tomat og nogle radisser
Ialt ca 470 kalorier

Jeg skal på vægten i morgen tidlig.
Er helt sikker på at der er sket noget . Er glad hvis jeg har tabt 0,5 kg og resten er bonus

De andre dage har jeg spist helt normalt. Har undgået Hvidt brød. Men har spist både pasta og ris. Og også et stykke kage en dag på jobbet.

Jeg synes at lysten til at spise meget forsvinder når man har fastet.
Jeg fortsætter 4 uger endnu.
Vil gerne tabe mig 6-7 kg i alt.

Håber at jeg denne gang opnår et resultat

Knus Louise

Gik lige en update løbende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.