Sulten konstant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. august 2013

Dianabk

Godt nok frustrerende at være sulten konstant, hvis jeg ikke har mad i nærheden bliver jeg små gnaven.... Så der altså lang vej igen.....
Tør slet ikke hoppe på vægten

Hvordan har i andre det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Monski

Dianabk skriver:

Godt nok frustrerende at være sulten konstant, hvis jeg ikke har mad i nærheden bliver jeg små gnaven.... Så der altså lang vej igen.....
Tør slet ikke hoppe på vægten

Hvordan har i andre det?

Jeg er også sulten hele tiden, som i HELE TIDEN.
Men jeg har aldrig lyst til noget - så det ender tit mes jeg bare får en helt overdrevet kvalme

Anmeld

19. august 2013

Dianabk

Monski skriver:

Jeg er også sulten hele tiden, som i HELE TIDEN.
Men jeg har aldrig lyst til noget - så det ender tit mes jeg bare får en helt overdrevet kvalme

Jeg har heller ikke lyst til noget bestemt, men finder altid noget at proppe i munden

Det er heldigvis sjældent jeg har kvalme.

Har du styr på vægten?

Anmeld

19. august 2013

Monski

Dianabk skriver:

Jeg har heller ikke lyst til noget bestemt, men finder altid noget at proppe i munden

Det er heldigvis sjældent jeg har kvalme.

Har du styr på vægten?

Har tabt mig 5 kilo (pga helt sindssygt meget kvalme omkring uge 9-10) men da jeg var gravid med Anthon tog jeg 23 kilo på så jeg passer meget på hvad jeg spiser
Altså vi spiser kun usundt lørdag, dvs sovs til bøffen, slik osv.
Og så spiser jeg en maaaaaaasse grøntsager og frugt
Vejer stadig mere end jeg skal og vil for Guds skyld ikke tage ligeså meget på som med Anthon, men man skal jo stadig huske at baby skal have varieret kost - synes det er pisse hårdt

Anmeld

19. august 2013

Dianabk

Monski skriver:

Har tabt mig 5 kilo (pga helt sindssygt meget kvalme omkring uge 9-10) men da jeg var gravid med Anthon tog jeg 23 kilo på så jeg passer meget på hvad jeg spiser
Altså vi spiser kun usundt lørdag, dvs sovs til bøffen, slik osv.
Og så spiser jeg en maaaaaaasse grøntsager og frugt
Vejer stadig mere end jeg skal og vil for Guds skyld ikke tage ligeså meget på som med Anthon, men man skal jo stadig huske at baby skal have varieret kost - synes det er pisse hårdt

Vi har i lang tid spist efter stenalderkost, men efter jeg blev gravid har jeg ikke haft lyst til køb eller varme grønsager..... Så jeg har lidt svært ved at holde vores kost herhjemme.

Men ja, tænker også hvis man ikke propper sig med usunde sager, og hvis man skal have noget så skal det ikke være flødekager, så går det nok.....

Men jeg tror ikke på jeg kan holde mig på de +15 kg som de siger er normen for alm BMI.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.