Åh det passer bare så dårligt med en baby ligenu, MEEEN...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. august 2013

Anonym trådstarter

... det kunne bare være så dejligt.

Sagen er den at jeg er jobsøgende, vi skal flytte indenfor et halvt års tid (er ved at bygge hus) og det helt sikkert ikke ville passe med en baby. Men vi har en pige på nu 3 år, som snakker om babyer her og der helen tiden og hun ville have meget glæde af en lille ny i huset. Der er jo leveringstid på sådan en lille sag og vores datter vil blive 4 inden en evt. lille ny, men ved ikke om det er for mast når  nu vi har det med huset.. suk. Hvad ville I gøre? Jeg vil helst have sommerbørn, så det er enten 4 eller 5 år imellem - men er 5 år ikke meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

esioul

Anonym skriver:

... det kunne bare være så dejligt.

Sagen er den at jeg er jobsøgende, vi skal flytte indenfor et halvt års tid (er ved at bygge hus) og det helt sikkert ikke ville passe med en baby. Men vi har en pige på nu 3 år, som snakker om babyer her og der helen tiden og hun ville have meget glæde af en lille ny i huset. Der er jo leveringstid på sådan en lille sag og vores datter vil blive 4 inden en evt. lille ny, men ved ikke om det er for mast når  nu vi har det med huset.. suk. Hvad ville I gøre? Jeg vil helst have sommerbørn, så det er enten 4 eller 5 år imellem - men er 5 år ikke meget?

jeg kender et par hvor der er 6 år mellem børnene og de er simpelthen så glade for hinanden og det går så godt.

Så nej jeg synes ikke det er for sent

Anmeld

19. august 2013

tarkoflen

5 år behøver slet ikke være for meget, hvis det er det, der passer bedst ind i jeres familie...

Der er 6 1/2 år mellem min bror og jeg og vi har altid haft et super godt forhold min far og min onkel er der kun 2 år imellem og de har aldrig haft stor glæde af hinanden, så det kommer mere an på personlighed end alder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.