smæld i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2013

Hailiesmom11

StineW79 skriver:

Jeg ville da lige gi fødegangen et hurtigt kald, og bare lige forklare hva der er " sket" også høre deres mening. Ka jo være de gerne lige vil ha dig ind til et hurtigt tjek. Vh stine

Ja det burde jeg nok men de sidste 2 gange jeg har været bekymret var der intet så følte det var lidt spild af tid føler jeg for dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Hailiesmom11

Dianabk skriver:

Så syntes jeg bestemt du bør ringe. Men er det ikke FG du skal have fat. Når du er så langt?

Jo det tror jeg nok ser lige tiden an en times tid endnu..

Anmeld

19. august 2013

Dianabk

Hailiesmom11 skriver:

Jo det tror jeg nok ser lige tiden an en times tid endnu..

Ok, bare du husker at passe på dig selv og den lille. Heller et opkald for meget end for lidt.

Anmeld

19. august 2013

Fuglemor

Jeg fik sådan et smæld et par timer inden mit vand gik

Anmeld

19. august 2013

Hailiesmom11

Fuglemor skriver:

Jeg fik sådan et smæld et par timer inden mit vand gik

Skal nok holde øje med om der sker noget har stadig meget murren og ubehag i underlivet..

Anmeld

19. august 2013

Hailiesmom11

Dianabk skriver:

Ok, bare du husker at passe på dig selv og den lille. Heller et opkald for meget end for lidt.

Det skal jeg nok.. Ser lige på det over De næste par timer..

Anmeld

19. august 2013

Louise H.

Hellere ringe en gang for meget!

Synes bestemt du skal give fg en kald. For det kunne godt lyde som om der var noget i gang.. og det skulle der jo helst ikke være

Anmeld

19. august 2013

ano14316

jeg oplevede sådan et smæld da vandet gik. Som om en elastik sprang inde i maven.

Anmeld

19. august 2013

Isabella_mor

Hvis det var mig ville jeg ringe, jeg kender en pige hvor hendes moderkage løsnede sig og hun mistede desværre sin lille pige.. (ikke for at male fanden på væggen men man ved fanme aldrig hvad der kan ske)

DU skal ALDRIG føle dig til besvær når du ringer til FG.. de er der for at hjælpe og til at være der hvis det er.. OGSÅ når man oplever ting som man måske neglichere.. 

det er jo dig og den lille der er hovedpersonerne i hele din graviditet. og du står med ansvaret for den lille.. 

jeg havde ringet..  håber dog bare at det var noget harmløst.

Anmeld

19. august 2013

Hailiesmom11

Isabella_mor skriver:

Hvis det var mig ville jeg ringe, jeg kender en pige hvor hendes moderkage løsnede sig og hun mistede desværre sin lille pige.. (ikke for at male fanden på væggen men man ved fanme aldrig hvad der kan ske)

DU skal ALDRIG føle dig til besvær når du ringer til FG.. de er der for at hjælpe og til at være der hvis det er.. OGSÅ når man oplever ting som man måske neglichere.. 

det er jo dig og den lille der er hovedpersonerne i hele din graviditet. og du står med ansvaret for den lille.. 

jeg havde ringet..  håber dog bare at det var noget harmløst.

Alle skriver jeg bør ringe så det må jeg vist hellere lige gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.