smæld i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.902 visninger
23 svar
3 synes godt om
19. august 2013

Hailiesmom11

Jeg har lige haft en ordentligt smæld i maven sådan virkelig ubehageligt og med sikkerhed ikke lillebror der skubbede..
Har haft murren siden i går aftes også.. Er 35+1 i dag..
nogen der har prøvet det? Eller ved hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Hailiesmom11

Slet ingen?

Anmeld

19. august 2013

Dianabk

Hailiesmom11 skriver:

Jeg har lige haft en ordentligt smæld i maven sådan virkelig ubehageligt og med sikkerhed ikke lillebror der skubbede..

Har læst noget har beskrevet det før herinde, og der var der nogen som talte om at fødslen skulle gå igang grundet det. Men jeg ved det ærligt ikke selv...

Anmeld

19. august 2013

Hailiesmom11

Dianabk skriver:

Har læst noget har beskrevet det før herinde, og der var der nogen som talte om at fødslen skulle gå igang grundet det. Men jeg ved det ærligt ikke selv...

Tak Ja har også læst noget med tegnblødning og tiltagende murren/plukveer/veer

Anmeld

19. august 2013

Dianabk

Hailiesmom11 skriver:

Tak Ja har også læst noget med tegnblødning og tiltagende murren/plukveer/veer

Men tænker at det er lige lidt tidligt for dig at gå i fødsel? Har du stadig ondt?

Anmeld

19. august 2013

isabellasmor

Hailiesmom11 skriver:

måske der er noget der har løsnet sig? moderkagen? mener min kusine oplevede noget lignende, hvor de så var bange for at det var moderkagen der havde løsnet sig. hvilket ikke er særlig godt.. jeg ville lige ringe til lægen hvis det var mig...

Anmeld

19. august 2013

Hailiesmom11

Dianabk skriver:

Men tænker at det er lige lidt tidligt for dig at gå i fødsel? Har du stadig ondt?

Ja jeg har stadig ret ondt og har fået kvalme oveni og føler mig generelt utilpas det gjorde jeg også da jeg fødte min datter.. Har også mange plukveer endnu.. Men jo det er da lige tidligt nok, men han følger da heldigvis gennemsnittet i forhold til vægt og str så det okay og vi skal indlægges under alle omstændigheder fordi vores søn skal opereres for brok..

Anmeld

19. august 2013

Hailiesmom11

isabellasmor skriver:

måske der er noget der har løsnet sig? moderkagen? mener min kusine oplevede noget lignende, hvor de så var bange for at det var moderkagen der havde løsnet sig. hvilket ikke er særlig godt.. jeg ville lige ringe til lægen hvis det var mig...

Jeg ser lige om det bliver bedre i løbet af dagen og hvis ikke så må jeg nok hellere ringe..

Anmeld

19. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville da lige gi fødegangen et hurtigt kald, og bare lige forklare hva der er " sket" også høre deres mening. Ka jo være de gerne lige vil ha dig ind til et hurtigt tjek. Vh stine

Anmeld

19. august 2013

Dianabk

Hailiesmom11 skriver:

Ja jeg har stadig ret ondt og har fået kvalme oveni og føler mig generelt utilpas det gjorde jeg også da jeg fødte min datter.. Har også mange plukveer endnu.. Men jo det er da lige tidligt nok, men han følger da heldigvis gennemsnittet i forhold til vægt og str så det okay og vi skal indlægges under alle omstændigheder fordi vores søn skal opereres for brok..

Så syntes jeg bestemt du bør ringe. Men er det ikke FG du skal have fat. Når du er så langt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.