Øv! Er grædefærdig over egen dumhed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2013

TrineMine86

Noneother skriver:

..og jeg har bare ingen andre jeg kan bebrejde end mig selv.

Jeg skulle igår hente min søn hos hans far, og da han har været på weekend (og vi kører projekt blefri) havde han jo en stor pose med tøj (5 par bukser og undertøj. 1 skiftesæt til børnehave, regntøj, gummistøvler, sommerjakke, madkasser) som jeg skulle have med hjem.

Jeg er træt efter en lang weekend, men får spændt sønnen fast i bilen, og snakket om de vigtigste ting med far, og så kører jeg ellers direkte hjem, hvor vi skynder os op, fordi at jeg har skulle tisse i halvanden time.

3 timer efter da jeg vil smøre madpakke går det så op for mig at posen med indhold er forsvundet. Den ligger ikke i hverken lejlighed eller i bilen, og det står heller ikke hjemme ved far.

Så nu står jeg og skal af sted i skole om 2 timer, og han skal i børnehave.... men han har bare ingen regntøj eller noget som helst jo. 
Eller tøj nok til hverdagen, da vi er midt i projekt blefri = mange uheld. 

og meget af det mistede er ikke ældre end Maj, da han fik nyt fint tøj til børnehavestart.

ØV! Hvor er det surt altså. Jeg hader mig selv for at være SÅ skide distræt ligenu. Jeg kan intet gøre ved det. Forsikringen dækker jo ikke dumhed, og jeg har bare ikke de +1500kr, det tager at udskifte alt det, da min opsparing er gået fuldstændig i bund grundet alt for mange reperationer på bil de sidste to måneder, og en ny skolecomputer, da den anden brændte sammen.

Og man ved jo bare at det ikke er et ærligt menneske der har fundet det. Der stod navn og telefonnummer på alt.

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg. Havde bare brug for at komme ud med det..

Nogen gange ville jeg bare ønske at jeg kunne få en F****** chance altså. ØV!

Øv en træls situation 

Jeg har lige arveten pose tøj i str 98, men skal ikke have det, du må gerne få det hvis du vil? 

Det er brugt tøj og det ser også sådan ud, men det kan sagtens bruges.. 

Der er bl.a disse 4 par bukser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Noneother

2721 skriver:

Jeg har i hvertfald et par bukser, et par overalls og en sommerjakke
Gummistøvlerne er desværre afleveret videre
Hvis du er interesseret skriver du bare privat

Tusind tak for at du gider at hjælpe, og jeg ville have taget imod det med kyshånd.

MEN. Jeg har lige været så forbandet heldig at ikke nok med at far havde glemt at tage regntøjet med hjem fra børnehaven (mænd! tsk.) , men så ringede han osse lige som jeg var kommet ud af døren og fortalte at han havde fundet posen med resten i hans nabos have.

Posen lugter af tis, efter at have stået ude hele natten, men ALT er der heldigvis stadigvæk.

Anmeld

19. august 2013

Noneother

TrineMine86 skriver:

Øv en træls situation 

Jeg har lige arveten pose tøj i str 98, men skal ikke have det, du må gerne få det hvis du vil? 

Det er brugt tøj og det ser også sådan ud, men det kan sagtens bruges.. 

Der er bl.a disse 4 par bukser

Tusind tak for hjælpen. Det er SÅ pænt af dig.

ALT er heldigvis dukket op i naboens have, så krisen er heldigvis afblæst. 

Anmeld

19. august 2013

Noneother

Opdate !!

Alt tøjet er heldigvis dukket op i fars nabos have her til morgen.

Tusind tak for alle de gode råd og til dem der har tilbudt at hjælpe. Det er rart at der findes så betænksomme mennesker herinde.

Kæmpe <3 på jer.

Anmeld

19. august 2013

Loa

Noneother skriver:

Opdate !!

Alt tøjet er heldigvis dukket op i fars nabos have her til morgen.

Tusind tak for alle de gode råd og til dem der har tilbudt at hjælpe. Det er rart at der findes så betænksomme mennesker herinde.

Kæmpe <3 på jer.

Ej hvor skønt

Anmeld

19. august 2013

2721

Noneother skriver:

Tusind tak for at du gider at hjælpe, og jeg ville have taget imod det med kyshånd.

MEN. Jeg har lige været så forbandet heldig at ikke nok med at far havde glemt at tage regntøjet med hjem fra børnehaven (mænd! tsk.) , men så ringede han osse lige som jeg var kommet ud af døren og fortalte at han havde fundet posen med resten i hans nabos have.

Posen lugter af tis, efter at have stået ude hele natten, men ALT er der heldigvis stadigvæk.

Ej hvor skønt
Er så glad på dine vejen, monstro medvinden har ramt dig alligevel

Det var så lidt, vil altid gerne hjælpe hvor jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.