Øv! Er grædefærdig over egen dumhed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.156 visninger
25 svar
18 synes godt om
19. august 2013

Noneother

..og jeg har bare ingen andre jeg kan bebrejde end mig selv.

Jeg skulle igår hente min søn hos hans far, og da han har været på weekend (og vi kører projekt blefri) havde han jo en stor pose med tøj (5 par bukser og undertøj. 1 skiftesæt til børnehave, regntøj, gummistøvler, sommerjakke, madkasser) som jeg skulle have med hjem.

Jeg er træt efter en lang weekend, men får spændt sønnen fast i bilen, og snakket om de vigtigste ting med far, og så kører jeg ellers direkte hjem, hvor vi skynder os op, fordi at jeg har skulle tisse i halvanden time.

3 timer efter da jeg vil smøre madpakke går det så op for mig at posen med indhold er forsvundet. Den ligger ikke i hverken lejlighed eller i bilen, og det står heller ikke hjemme ved far.

Så nu står jeg og skal af sted i skole om 2 timer, og han skal i børnehave.... men han har bare ingen regntøj eller noget som helst jo. 
Eller tøj nok til hverdagen, da vi er midt i projekt blefri = mange uheld. 

og meget af det mistede er ikke ældre end Maj, da han fik nyt fint tøj til børnehavestart.

ØV! Hvor er det surt altså. Jeg hader mig selv for at være SÅ skide distræt ligenu. Jeg kan intet gøre ved det. Forsikringen dækker jo ikke dumhed, og jeg har bare ikke de +1500kr, det tager at udskifte alt det, da min opsparing er gået fuldstændig i bund grundet alt for mange reperationer på bil de sidste to måneder, og en ny skolecomputer, da den anden brændte sammen.

Og man ved jo bare at det ikke er et ærligt menneske der har fundet det. Der stod navn og telefonnummer på alt.

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg. Havde bare brug for at komme ud med det..

Nogen gange ville jeg bare ønske at jeg kunne få en F****** chance altså. ØV!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

2721

Noneother skriver:

..og jeg har bare ingen andre jeg kan bebrejde end mig selv.

Jeg skulle igår hente min søn hos hans far, og da han har været på weekend (og vi kører projekt blefri) havde han jo en stor pose med tøj (5 par bukser og undertøj. 1 skiftesæt til børnehave, regntøj, gummistøvler, sommerjakke, madkasser) som jeg skulle have med hjem.

Jeg er træt efter en lang weekend, men får spændt sønnen fast i bilen, og snakket om de vigtigste ting med far, og så kører jeg ellers direkte hjem, hvor vi skynder os op, fordi at jeg har skulle tisse i halvanden time.

3 timer efter da jeg vil smøre madpakke går det så op for mig at posen med indhold er forsvundet. Den ligger ikke i hverken lejlighed eller i bilen, og det står heller ikke hjemme ved far.

Så nu står jeg og skal af sted i skole om 2 timer, og han skal i børnehave.... men han har bare ingen regntøj eller noget som helst jo. 
Eller tøj nok til hverdagen, da vi er midt i projekt blefri = mange uheld. 

og meget af det mistede er ikke ældre end Maj, da han fik nyt fint tøj til børnehavestart.

ØV! Hvor er det surt altså. Jeg hader mig selv for at være SÅ skide distræt ligenu. Jeg kan intet gøre ved det. Forsikringen dækker jo ikke dumhed, og jeg har bare ikke de +1500kr, det tager at udskifte alt det, da min opsparing er gået fuldstændig i bund grundet alt for mange reperationer på bil de sidste to måneder, og en ny skolecomputer, da den anden brændte sammen.

Og man ved jo bare at det ikke er et ærligt menneske der har fundet det. Der stod navn og telefonnummer på alt.

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg. Havde bare brug for at komme ud med det..

Nogen gange ville jeg bare ønske at jeg kunne få en F****** chance altså. ØV!

Godmorgen

Puha, det lyder godt nok ikke sjovt
Hvilken størrelse, bruger han i tøj osv?
Måske der er nogen herinde der ligger inde med lige netop det du mangler.
Kæmpe knus

Anmeld

19. august 2013

Noneother

2721 skriver:

Godmorgen

Puha, det lyder godt nok ikke sjovt
Hvilken størrelse, bruger han i tøj osv?
Måske der er nogen herinde der ligger inde med lige netop det du mangler.
Kæmpe knus

Nej. Jeg synes godt nok heller ikke at det er særlig skægt lige pt.

Han bruger 98. Ikke at jeg håber på eller regner med hjælp fra nogen.

Puha. Synes bare godt lige at jeg burde have opsparet nok god karma til at ting lige kunne lade være med at gå i L*** længe nok til at jeg kunne nå at komme ovenpå.

først dør vaskemaskinen, så dør computeren en uge inden mine eksamner, så dør (den meget nødvendige) bil (som er bygget af rust, og mit håb) for 6000kr. DAGEN efter jeg har betalt 2500kr. for at den kunne gå igennem omsyn.

og nu.. Det her. Det bliver bare for meget oppe i mit hoved. Er nået til et punkt, hvor jeg har brug for at sparke til noget, men ikke tør af frygt for at det går i stykker.

Anmeld

19. august 2013

2721

Noneother skriver:

Nej. Jeg synes godt nok heller ikke at det er særlig skægt lige pt.

Han bruger 98. Ikke at jeg håber på eller regner med hjælp fra nogen.

Puha. Synes bare godt lige at jeg burde have opsparet nok god karma til at ting lige kunne lade være med at gå i L*** længe nok til at jeg kunne nå at komme ovenpå.

først dør vaskemaskinen, så dør computeren en uge inden mine eksamner, så dør (den meget nødvendige) bil (som er bygget af rust, og mit håb) for 6000kr. DAGEN efter jeg har betalt 2500kr. for at den kunne gå igennem omsyn.

og nu.. Det her. Det bliver bare for meget oppe i mit hoved. Er nået til et punkt, hvor jeg har brug for at sparke til noget, men ikke tør af frygt for at det går i stykker.

Puha, det lyder godt nok heller ikke rart

Jeg kan godt forstå dit bære er fyldt op og du bare ikke kan rumme mere

Hvad for noget tøj mangler du mere præcist?

Anmeld

19. august 2013

Noneother

2721 skriver:

Puha, det lyder godt nok heller ikke rart

Jeg kan godt forstå dit bære er fyldt op og du bare ikke kan rumme mere

Hvad for noget tøj mangler du mere præcist?

Ja man når til et punkt hvor.. ja. Det er fyldt.

Jamen det er jo faktisk alt. Der var 1 sommerjakke (og reserven forsvandt i børnehaven for 14 dage siden) regnsæt, bukser, gummistøvler. Ved ikke om sandalerne osse var med, men dem får han jo nok ikke den store brug for mere i år.

Burde virkelig have lært at tjekke ved siden af min bil, inden jeg kører. Det har før kostet både mobil, computer og en enkelt rå kylling, at jeg ikke har lært det.

Anmeld

19. august 2013

MikeyMike & Mor

Sikke uheldigt, er der ikke sådan et hittegods kontor i din by? Måske en har fundet det og afleveret det der? eller hos politiet.

Det er ikke altid den der finder det som kontakter dig, men derimod aflevere det hos nærmeste butik eller hvor de ved at det er "sikkert".

Håber du får det tilbage.

Anmeld

19. august 2013

2721

Noneother skriver:

Ja man når til et punkt hvor.. ja. Det er fyldt.

Jamen det er jo faktisk alt. Der var 1 sommerjakke (og reserven forsvandt i børnehaven for 14 dage siden) regnsæt, bukser, gummistøvler. Ved ikke om sandalerne osse var med, men dem får han jo nok ikke den store brug for mere i år.

Burde virkelig have lært at tjekke ved siden af min bil, inden jeg kører. Det har før kostet både mobil, computer og en enkelt rå kylling, at jeg ikke har lært det.

Hvad størrelse bruger han i sko?
Jeg har tror jeg har nogle bukser i størrelse 98 du gerne må få, hvis det er, kan lige tjekke her om lidt.
Har lige købt en softshell jakke og regner med den skal erstatte hans sommerjakke, så hvis det er må du gerne få den

Anmeld

19. august 2013

Noneother

MikeyMike & Mor skriver:

Sikke uheldigt, er der ikke sådan et hittegods kontor i din by? Måske en har fundet det og afleveret det der? eller hos politiet.

Det er ikke altid den der finder det som kontakter dig, men derimod aflevere det hos nærmeste butik eller hvor de ved at det er "sikkert".

Håber du får det tilbage.

Jeg glemte det i en by, hvor alt er absolut søndagslukket. Selv bageren som er den eneste butik indenfor en rimelig omkreds.

- og jeg tror ikke at der er nogen der er kørt de 20km til nærmeste politistation med en pose børnetøj, men jeg ringer helt sikkert og efterlyser det. + at jeg selv kører ud og kigger når vi er klar. Skal heldigvis først møde kl 11 idag.

Anmeld

19. august 2013

Noneother

2721 skriver:

Hvad størrelse bruger han i sko?
Jeg har tror jeg har nogle bukser i størrelse 98 du gerne må få, hvis det er, kan lige tjekke her om lidt.
Har lige købt en softshell jakke og regner med den skal erstatte hans sommerjakke, så hvis det er må du gerne få den

Hvor er det pænt af dig. Det er altså overhovedet ikke fordi at jeg havde ventet nogle former for hjælp her.. eller i det hele taget.

Uh. er faktisk ikke sikker, men mener at det er str. 25. han er ved nu.

men virkelig pænt af dig... Ved ikke hvad jeg skal sige. Tak! for omtanken..

Anmeld

19. august 2013

bøllen

Ej hvor surt 

måske du kan finde noget brugt tøj der kan bruges som skifte tøj , nu i kører befri . Ofte kan man jo finde fine sager til ikke så mange penge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.