Tør man spørge??? :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
8 svar
1 synes godt om
18. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ååååh ja. 

Jeg har jo før skrevet om at kæresten føler sig lidt presset ligemeget hvad jeg siger (eller ikke siger) omkring børn for tiden. Samtidig har han selv foreslået at vi kunne "se på det" her i efteråret. 

Nu er sagen så bare den, at jeg tog den sidste p-pille i pakken, i forgårs, og jeg tænker at hvis vi skal igang i efteråret, så kunne min krop jo lige få lov at finde sig selv her den næste måned eller to. Meeen, tør jeg at spørge kæresten om jeg skal købe en ny pakke?  Vil det være endnu et "pres" i hans verden?  For h***** jeg synes jeg går på listefødder!!

iiiiih!!! Mænd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

EnSødMor

Mor11 skriver:

Ååååh ja. 

Jeg har jo før skrevet om at kæresten føler sig lidt presset ligemeget hvad jeg siger (eller ikke siger) omkring børn for tiden. Samtidig har han selv foreslået at vi kunne "se på det" her i efteråret. 

Nu er sagen så bare den, at jeg tog den sidste p-pille i pakken, i forgårs, og jeg tænker at hvis vi skal igang i efteråret, så kunne min krop jo lige få lov at finde sig selv her den næste måned eller to. Meeen, tør jeg at spørge kæresten om jeg skal købe en ny pakke?  Vil det være endnu et "pres" i hans verden?  For h***** jeg synes jeg går på listefødder!!

iiiiih!!! Mænd 

Forstår dig godt.  

Tror jeg ville sige, "skat, jeg har ikke flere p piller, men hvis vi som sagt skal igang med pb til efteråret så skal min krop jo alligevel nå at finde sig selv først" MEEEEEEn, husk på at det ikke er sikkert din krop har taget så meget "skade" af dem, så du kunne jo faktisk blive gravid i første forsøg

Anmeld

18. august 2013

De3Guldklumper

Mor11 skriver:

Ååååh ja. 

iiiiih!!! Mænd 

Jeg tog den sidste pille og meddelte at nu beskyttede jeg mig ikke længere så måtte det være op til ham hvis han ikke ville have børn endnu.

mener han beskyttede sig de først 4-5 gange så synes han heller ikke det var sjovt og jeg fortalte ham jo så hvad det kunne ende ud i - hvilket han var helt indforstået med

Anmeld

18. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Frk-S skriver:

Forstår dig godt.  

Tror jeg ville sige, "skat, jeg har ikke flere p piller, men hvis vi som sagt skal igang med pb til efteråret så skal min krop jo alligevel nå at finde sig selv først" MEEEEEEn, husk på at det ikke er sikkert din krop har taget så meget "skade" af dem, så du kunne jo faktisk blive gravid i første forsøg

I know den første var en "hole-In-one" haha 

er bare så bange for at det kommer for tæt på, og at han så trækker i land 

Anmeld

18. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Pylle3 skriver:

Jeg tog den sidste pille og meddelte at nu beskyttede jeg mig ikke længere så måtte det være op til ham hvis han ikke ville have børn endnu.

mener han beskyttede sig de først 4-5 gange så synes han heller ikke det var sjovt og jeg fortalte ham jo så hvad det kunne ende ud i - hvilket han var helt indforstået med

For et par måneder siden kom jeg ikk igang med pillerne i tide, og måtte derfor vente til næste mens, med at starte igen. I den cyklus var han også helt afslappet omkring at det kunne blive til en bebs mere, så jeg fatter ikk helt angsten for det. 

Anmeld

18. august 2013

EnSødMor

Mor11 skriver:

I know den første var en "hole-In-one" haha 

er bare så bange for at det kommer for tæt på, og at han så trækker i land 

Hmm. jeg tror nu ikke han trækker i land, mænd tænker bare ikke så meget på det som vi gør.  

Så sig det med et smil på læben, så går det nok 

Anmeld

18. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Frk-S skriver:

Hmm. jeg tror nu ikke han trækker i land, mænd tænker bare ikke så meget på det som vi gør.  

Så sig det med et smil på læben, så går det nok 

Min gør igår spurgte hans mor ind til et evt barn nummer 2, og hun fik en smøre så lang om hvor svært og presset det vil blive med to unger. 

For ham er logistikken et kæmpe issue åbenbart.

men han har ikk sagt noget til mig om at han gerne vil vente endnu længere. Ved sgu ikk.. Igår lød det nærmest som om at han ville vente flere år.  Men omvendt ved jeg også at han ikk gider at involvere familien i "prøve perioden", så måske var det for at hun ikk skulle gå og heppe på endnu et barn.?

Han er vildt svær at læse for tiden. og jeg tør nærmest ikk at spørge, af frygt for at han siger at det alligevel er for tidligt. 

Anmeld

18. august 2013

EnSødMor

Mor11 skriver:

Min gør igår spurgte hans mor ind til et evt barn nummer 2, og hun fik en smøre så lang om hvor svært og presset det vil blive med to unger. 

For ham er logistikken et kæmpe issue åbenbart.

men han har ikk sagt noget til mig om at han gerne vil vente endnu længere. Ved sgu ikk.. Igår lød det nærmest som om at han ville vente flere år.  Men omvendt ved jeg også at han ikk gider at involvere familien i "prøve perioden", så måske var det for at hun ikk skulle gå og heppe på endnu et barn.?

Han er vildt svær at læse for tiden. og jeg tør nærmest ikk at spørge, af frygt for at han siger at det alligevel er for tidligt. 

Hmm... Ja tænker at han måske stikker en lille løgn til sin mor så han slipper for presset?! ;-) Men ja, det er svært... Men hvis i har en aftale om det, så håber jeg da virkelig ikke han hopper fra den igen... Så har han da først gjort dig helt ked .. 

Jeg tror jeg selv var kommet med den sætning jeg skrev tidligere  

Anmeld

18. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Frk-S skriver:

Hmm... Ja tænker at han måske stikker en lille løgn til sin mor så han slipper for presset?! ;-) Men ja, det er svært... Men hvis i har en aftale om det, så håber jeg da virkelig ikke han hopper fra den igen... Så har han da først gjort dig helt ked .. 

Jeg tror jeg selv var kommet med den sætning jeg skrev tidligere  

Jeg tør endnu ikke tro på at det bliver til noget, så svingende han har været på det sidste.  

men jeg håååber  

må hellere sige det lidt forsigtigt når vi nærmer os weekenden. Så har han lige fået den der trælse snak igår, lidt på afstand hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.