1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 11!!
Kun 11 p piller tilbage.
Også skal det RØDE lige på besøg først!
Så er det snart ved at være tid til at tage den sidste pille, den sidste lille pille som sørger for at jeg ikke bliver gravid...
Vi har i forvejen den mest fantastiske datter..
Jeg glæder mig mere og mere for hver dag der går og tænker rigtig meget på det, det føles som første gang vi prøvede at blive gravide, der gik et HELT år først! Og jeg ved jo godt det ikke hjælper at tænke på det hele tiden, men jeg kan jo ikke lade være altså..
Nå, men min kæreste og jeg blev som sagt enige om at starte nu her om 11 dage, men det er lang tid siden vi blev enige om det og han snakker ikke om det ( nok mest fordi han er en mand og ikke tænker så meget over det) - meeeeen, jeg ved ikke om han har "glemt" at det er lige om lidt?
Skal jeg lade være at sige noget og overraske ham den dag jeg står med en positiv test? eller skal jeg lige give en reminder? 
Jeg ved jo han ikke bakker ud, men måske det ville være rart lige at få det opsummeret engang tænker jeg? men på den anden side så drømmer jeg virkelig om at overraske ham med en test, hvad skal jeg dog gøre?
Jeg ved at jeg kommer til at skrive en del indlæg herinde, men jeg er nødt til at forblive anonym, selvom jeg ikke er særlig "Kendt" herinde så vil jeg helst ikke opdages! "Shhh!"
Men for at gøre det nemt for jer der følger med, vil jeg stå frem når jeg endelig er blevet gravid.. Mit navn indtil da må være..... DenLykkeligeMor!