Børn med 21 måneders mellemrum?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Hej  

er anonym da vi ikke har offentliggjort vores projekt endnu..  

Vi begynder på pb nr 2 d. 29 i denne måned, dvs at hvis jeg bliver gravid i første forsøg, så vil der være ca 21 måneder mellem vores børn... 

Men nu til spørgsmålene;

1. Hvordan har i gjort med barnevogn/klapvogn osv, jeg tænker når jeg har født vil jeg stadig gerne hente mit barn i dagpleje, men vil gerne kunne have den nye med også, men hvordan gør man det nemmest?  For hvis vores datter til den tid næsten er 2 år skal hun jo stadig sidde i klapvogn hjem fra dagpleje? ;-) 

2. Hvor hurtigt blev du gravid efter at have taget p piller i ca 9 måneder? 

3. Hvad er det sværeste med småbørn så tætte på hinanden?  

Tak for din tid... ;-) 

Der er 17 mdr. imellem vores dreng og pige.

Der var 2 ting som jeg ikke kunne have undværet - mine tvillingeklapvogn og kravlegården. Tvillingeklapvognen, så jeg kunne have dem begge to med alle steder. Kravlegården, fordi at det var rart, at jeg kunne lige den lille, så storebror ikke lige kravle op på hende.

Jeg blev gravid efte 1 mdr., så det gik hurtigt. Det havde vi ikke regnet med. Jeg nåede, at tage p-piller i 6-7 mdr.

Jeg ved ikke, hvad der var det sværeste med to så tæt på hinanden. Det var selvfølgelig hårdt, hvis de begge var vågne om natten. Nogen dage var bedre end andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

Anonym trådstarter

Miss91 skriver:

Præcis, en god lørdag aften for mig er i selskab med mine unger på sofaen

Jeg er pt under uddannelse, jeg er i lære, og har været på barsel med begge børn mens jeg har været under uddannelse. Er pt stadig på barsel

Okay... ;-) Fedt! ;-) 

Det tager jeg sku hatten af for, jeg selv kommer til at skulle holde barsel her til sommer (juni) hvor jeg har termin hvis jeg bliver gravid i første forsøg. Så jeg skal derfor gå til sygeeksame istedet. Hvis jeg føder inden de sidste eksamer . 

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Dejligt min den ældste sov først igennem da han var over 2 så er først indenfor de seneste måneder det kører her
Hvis du ikke er glad for feks søskendesædet er et støvtæt også en mulighed

Okay. Ja det kan jeg godt se, det har ikke været nemt..

hvad er det for noget?  

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

_-Kathrine-_ skriver:

Her er der 20 måneder i mellem mine drenge...
Vi brugte et søskendesæde og kom lillebror med ind i starten, var det i liften...
Den største udfordring (hos os) er at den store godt kan være lidt hård ved lillebror... Han er MEGET glad for ham, men ved ikke helt endnu hvordan han skal vise det... Og det kommer nogengange til udtryk ved at han skubber, sætter sig på ham...! Og ellers store krammere
Pøj pøj med projektet

Okay... ;-) Tak for svar... 

det lyder som min barndom, min søster og jeg vat lidt på samme måde, men det stopper igen ;-) haha... Men man skal lige holde ekstra øje med den store når han er i nærheden af den lille  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.