Børn med 21 måneders mellemrum?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

Hej  

er anonym da vi ikke har offentliggjort vores projekt endnu..  

Vi begynder på pb nr 2 d. 29 i denne måned, dvs at hvis jeg bliver gravid i første forsøg, så vil der være ca 21 måneder mellem vores børn... 

Men nu til spørgsmålene;

1. Hvordan har i gjort med barnevogn/klapvogn osv, jeg tænker når jeg har født vil jeg stadig gerne hente mit barn i dagpleje, men vil gerne kunne have den nye med også, men hvordan gør man det nemmest?  For hvis vores datter til den tid næsten er 2 år skal hun jo stadig sidde i klapvogn hjem fra dagpleje? ;-) 

2. Hvor hurtigt blev du gravid efter at have taget p piller i ca 9 måneder? 

3. Hvad er det sværeste med småbørn så tætte på hinanden?  

Tak for din tid... ;-) 

Der bliver præcis 23 måneder imellem vores unger, jeg tænker vist tit i samme baner som dig, men selvom jeg er sikker på det bliver hårdt i starten så er jeg også sikker på det bliver fantastisk, tænk den gave man giver sine børn, de får bare så megen glæde af hinanden 

Så pyt med at det måske er lidt bøvlet i starten, det overlever man nok i det lange løb 

Monica 39+4 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

Anonym trådstarter

Miss91 skriver:

Fordi emmaljunga barnevogne begynder at hælde nedad i fodenden, fordi stellet bliver sådan lidt slapt i det

Jeg oplever faktisk stort set kun positiv respons på at jeg er 22 med to børn Folk siger tit at det må være fedt at have fået børn så tidligt
Men jeg synes at det kan være svært til tider at man ikke kan være ligeså impulsiv som ens venner kan, så man går lidt glip af forskellige sociale arrangementer fordi man ikke lige kan nå at finde babysitter - og så fordi den yngste stadig er for lille til at blive passet mere end et par timer
Men, det er så nok også den ENESTE ulempe

Nå ja, det er rigtigt...  

;-) 

Okay, det må være fedt at få afvide! Det er sku os sejt altså!  

ja self er der lidt ting man går glip af, men på den anden side så har du to dejlige børn at være sammen med istedet.  

hvad med uddannelse?  

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Der bliver præcis 23 måneder imellem vores unger, jeg tænker vist tit i samme baner som dig, men selvom jeg er sikker på det bliver hårdt i starten så er jeg også sikker på det bliver fantastisk, tænk den gave man giver sine børn, de får bare så megen glæde af hinanden 

Så pyt med at det måske er lidt bøvlet i starten, det overlever man nok i det lange løb 

Monica 39+4 

Okay. Tak for svar. Ja det er nemlig skide dejligt at de får så meget glæde af hinanden. ;-) 

- Ih, held og lykke, kan se du snart er ved vejs ende. ;-) Det er så spændende  

Anmeld

18. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Okay... Held og lykke med det så...  

Ja, havde tænkt et søskende sæde til over barnevognen, det kunne man sagtens, er ikke så meget til de der slyngler.  

Jeg mener om hvad der har været svært i dagligdagen med 2 så tætte, jeg tænker handle ind som en anden skriver osv?  

er der er godt råd i kan give?

Uh jamen jeg har altid taget alene ud at handle, på nær da den mindste var helt lille, så var hun med i autostol og den store hos fr eller i dp

Søvn er det klart en fordel at lære den første at sove selv på eget værelse inden den ny kommer
Hm hvor glemmer man hurtigt, tja nød meget at min mand tog lang barsel efter fødslen, han havde ca 6 uger

Anmeld

18. august 2013

Kløver

Monica P skriver:

Monica 39+4 

Det bliver hårdt men det hele værd, vi nyder godt af det nu hvor den store er 2.5 og den lille knap 1.5 år

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Uh jamen jeg har altid taget alene ud at handle, på nær da den mindste var helt lille, så var hun med i autostol og den store hos fr eller i dp

Søvn er det klart en fordel at lære den første at sove selv på eget værelse inden den ny kommer
Hm hvor glemmer man hurtigt, tja nød meget at min mand tog lang barsel efter fødslen, han havde ca 6 uger

Okay.  

Ja det må klart være en ting der skal være på plads det med søvn. Men det går fint her  

Ellers havde det været et problem. Ja okay. ;-) 

Heldigvis tog min mand 3 måneder sidst med mig og det kommer han nok til igen så det er skønt ! 

Anmeld

18. august 2013

Miss91

Anonym skriver:

Nå ja, det er rigtigt...  

;-) 

Okay, det må være fedt at få afvide! Det er sku os sejt altså!  

ja self er der lidt ting man går glip af, men på den anden side så har du to dejlige børn at være sammen med istedet.  

hvad med uddannelse?  

Præcis, en god lørdag aften for mig er i selskab med mine unger på sofaen

Jeg er pt under uddannelse, jeg er i lære, og har været på barsel med begge børn mens jeg har været under uddannelse. Er pt stadig på barsel

Anmeld

18. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Okay.  

Ja det må klart være en ting der skal være på plads det med søvn. Men det går fint her  

Ellers havde det været et problem. Ja okay. ;-) 

Heldigvis tog min mand 3 måneder sidst med mig og det kommer han nok til igen så det er skønt ! 

Dejligt min den ældste sov først igennem da han var over 2 så er først indenfor de seneste måneder det kører her
Hvis du ikke er glad for feks søskendesædet er et støvtæt også en mulighed

Anmeld

18. august 2013

(august)

Hej 

Vi har 17 mdr mellem vores og vi brugte ståbræt til den "store". Efter et  par måneder cyklede hun på løbecykel eller gik/sad på skuldrene mens lillesøster fik eneret på barnevognen.

Efter et år købte vi en babyjogger city select med to sæder, så man kan tage på tur ene forældre med begge børn i sele, så de ikke løber nogen steder 

Anmeld

18. august 2013

_-Kathrine-_

Her er der 20 måneder i mellem mine drenge...
Vi brugte et søskendesæde og kom lillebror med ind i starten, var det i liften...
Den største udfordring (hos os) er at den store godt kan være lidt hård ved lillebror... Han er MEGET glad for ham, men ved ikke helt endnu hvordan han skal vise det... Og det kommer nogengange til udtryk ved at han skubber, sætter sig på ham...! Og ellers store krammere
Pøj pøj med projektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.