Er jeg gravid!!!! :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

GUSO

Bettina16 skriver:

!. gang var et par uger siden

2. gang var heller ikke så længe siden måske 1,5 uge siden

( Skal også lige siges, at med min fandt jeg allerede ud af jeg var gravid uge 2+0)

Mærker tidligt tegn 

Måske du er gravid men at du har kunnet teste positiv 2+0 det er nok en lidt umulig sag da man i princippet slet ikke er gravid på daværende tidspunkt!! Måske du har en ultra kort cyklus eller ?? Men under normale omstændigheder så bliver man først gravid imellem 2+ og 3+ såvidt jeg ved jeg undrer mig bare lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

Bettina19

Bertris skriver:

Det er ikke 100 % sikkert at det faktisk var din mens du havde
ugen inden jeg tog min positive test troede jeg 100 % jeg havde haft min mens, så var virkelig chokeret da da den så blev positiv
(tog den med en veninde der troede hun var gravid)

Lyder dejligt (og tillykke med den lille) Så er det forhåbentligt ikke mig der er skør..  for jeg ikke er 

Anmeld

18. august 2013

Bettina19

GUSO skriver:

Måske du er gravid men at du har kunnet teste positiv 2+0 det er nok en lidt umulig sag da man i princippet slet ikke er gravid på daværende tidspunkt!! Måske du har en ultra kort cyklus eller ?? Men under normale omstændigheder så bliver man først gravid imellem 2+ og 3+ såvidt jeg ved jeg undrer mig bare lidt

Nej jeg testede ikke posetiv men havde alle symptomerne det var først nogle få uger efter jeg tog en test.. men det var det tidspunkt jeg havde en idé om det var det..

Anmeld

18. august 2013

Bertris

Bettina16 skriver:

Lyder dejligt (og tillykke med den lille) Så er det forhåbentligt ikke mig der er skør..  for jeg ikke er 

Jo tak, det er nu over et år siden det skete

Men tag en test og find ud af det

Anmeld

18. august 2013

Bettina19

Bertris skriver:

Jo tak, det er nu over et år siden det skete

Men tag en test og find ud af det

hehe okay, vil jeg nok prøve så.

Tak for svaret 

Anmeld

18. august 2013

GUSO

Bettina16 skriver:

Nej jeg testede ikke posetiv men havde alle symptomerne det var først nogle få uger efter jeg tog en test.. men det var det tidspunkt jeg havde en idé om det var det..

Ok så forstår jeg bedre krydser da fingre hvis du ønsker en graviditet

Anmeld

18. august 2013

Snevejr84

Hvis du havde mens den 6 august så tror jeg ikke. Kroppen kan sagtens snyde en

Anmeld

9. september 2013

Bettina19

Bettina16 skriver:

Hej allesammen!

Jeg døjer med de sygeste graviditetslignende symptomer...

Jeg har i forvejen for et par uger siden lige haft "Roskildesyge" (er godt nok ikke bekræftet af lægen, men tror det var det), hvor mange af symptomerne ligner det samme som ved graviditet, bortset fra diarré.

Problemet er bare nu efter jeg er blevet rask er der stadig mange symptomer, plus der er kommet nogle flere.

Symptomerne er: Kvalme, oppustethed, svimmelhed(hvis jeg rejser mig for hurtigt eller står for længe op), forstyrket lugtesans (kan ikke klare nogen somhelst lugte næsten), stik og jag i maven, har også kastet op et par gange. 

Jeg Har godt nok haft min menstruation her den 6. august så det tager noget tid før jeg kan se om den udbliver, MEN hvad tror i? 

Knus  

Tak på forhånd 

Hejsa!!! 

Så har jeg endelig fundet ud af hvad det var. 

I kan jo se for jer selv, bliver sgu spændende med endnu en lille guldklump. 

til alle jer der ude 

og  for jer der prøver 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. september 2013

Snevejr84

Bettina16 skriver:

Hejsa!!! 

Så har jeg endelig fundet ud af hvad det var. 

I kan jo se for jer selv, bliver sgu spændende med endnu en lille guldklump. 

til alle jer der ude 

og  for jer der prøver 

Tillykke men så tror jeg ikke det var mens du havde den 6 for de er meget tydlige

Anmeld

9. september 2013

Bettina19

Snevejr84 skriver:

Tillykke men så tror jeg ikke det var mens du havde den 6 for de er meget tydlige

Tak skal du have 

Hmm 

Kan godt være det bare var en eller anden slags blødning som er rimelig normal..? 

Men glæder mig hvertfald bare til og komme ind og se den "lille" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.