Er jeg gravid!!!! :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.564 visninger
25 svar
16 synes godt om
18. august 2013

Bettina19

Hej allesammen!

Jeg døjer med de sygeste graviditetslignende symptomer...

Jeg har i forvejen for et par uger siden lige haft "Roskildesyge" (er godt nok ikke bekræftet af lægen, men tror det var det), hvor mange af symptomerne ligner det samme som ved graviditet, bortset fra diarré.

Problemet er bare nu efter jeg er blevet rask er der stadig mange symptomer, plus der er kommet nogle flere.

Symptomerne er: Kvalme, oppustethed, svimmelhed(hvis jeg rejser mig for hurtigt eller står for længe op), forstyrket lugtesans (kan ikke klare nogen somhelst lugte næsten), stik og jag i maven, har også kastet op et par gange. 

Jeg Har godt nok haft min menstruation her den 6. august så det tager noget tid før jeg kan se om den udbliver, MEN hvad tror i? 

Knus  

Tak på forhånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

Krussedulle

Bettina16 skriver:

Hej allesammen!

Jeg døjer med de sygeste graviditetslignende symptomer...

Jeg har i forvejen for et par uger siden lige haft "Roskildesyge" (er godt nok ikke bekræftet af lægen, men tror det var det), hvor mange af symptomerne ligner det samme som ved graviditet, bortset fra diarré.

Problemet er bare nu efter jeg er blevet rask er der stadig mange symptomer, plus der er kommet nogle flere.

Symptomerne er: Kvalme, oppustethed, svimmelhed(hvis jeg rejser mig for hurtigt eller står for længe op), forstyrket lugtesans (kan ikke klare nogen somhelst lugte næsten), stik og jag i maven, har også kastet op et par gange. 

Jeg Har godt nok haft min menstruation her den 6. august så det tager noget tid før jeg kan se om den udbliver, MEN hvad tror i? 

Knus  

Tak på forhånd 

Altså, hvis du lige har haft din mens den 6, så nej

Med mindre den blødning ikke var, som den plejer ved din mens normalt..

Men jeg tror det ikke..

Anmeld

18. august 2013

hekran

Jeg tror det første åbenlyse spørgsmål er hvornår du havde ægløsning og hvornår du har haft ubeskyttet sex?

Anmeld

18. august 2013

hekran

Jeg tror det første åbenlyse spørgsmål er hvornår du havde ægløsning og hvornår du har haft ubeskyttet sex?

Anmeld

18. august 2013

Bettina19

Krussedulle skriver:

Altså, hvis du lige har haft din mens den 6, så nej

Med mindre den blødning ikke var, som den plejer ved din mens normalt..

Men jeg tror det ikke..

Den var en smule lettere en normalt og var lidt forsinket selvom den normalt plejer og være 100% regelmæssig( har ikke været uregelmæssige siden jeg fik min søn) min menstruation varer normalt 7 dage lige ud, men denne gang varede den kun fem... 

Anmeld

18. august 2013

Bettina19

hekran skriver:

Jeg har ikke så meget styr på det "æggeløsning noget" men 'ja' har haft to ups'ere 

Anmeld

18. august 2013

Krussedulle

Bettina16 skriver:

Den var en smule lettere en normalt og var lidt forsinket selvom den normalt plejer og være 100% regelmæssig( har ikke været uregelmæssige siden jeg fik min søn) min menstruation varer normalt 7 dage lige ud, men denne gang varede den kun fem... 

Så kan du jo tage en test nu, hvis den er negativ, så tag en om 14 dage igen!

Anmeld

18. august 2013

Bettina19

hekran skriver:

!. gang var et par uger siden

2. gang var heller ikke så længe siden måske 1,5 uge siden

( Skal også lige siges, at med min fandt jeg allerede ud af jeg var gravid uge 2+0)

Mærker tidligt tegn 

Anmeld

18. august 2013

Bettina19

Krussedulle skriver:

Så kan du jo tage en test nu, hvis den er negativ, så tag en om 14 dage igen!

Tja ville nok være en god idé, men må nok vente til "Lillemanden" vågner fra sin middagslur.

Tak for dit svar 

Anmeld

18. august 2013

Bertris

Det er ikke 100 % sikkert at det faktisk var din mens du havde
ugen inden jeg tog min positive test troede jeg 100 % jeg havde haft min mens, så var virkelig chokeret da da den så blev positiv
(tog den med en veninde der troede hun var gravid)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.