Amme jubilæum ;o)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.816 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. marts 2008

Ravnen

Så har jeg sammenlagt ammet 2år af mit liv:P 1½ med min søn som nu er 5år og et ½ år med min datter som er et ½ år gammel, hun skal selvfølgelig også ha' lov til at fortsætte, så længe hun gidder. Der er bare SÅ dejligt tæt og hyggeligt (L) Hvor lang tid har du ammet og har du evt. et tip til hvad man kan gøre, hvis der kommer en lillesøsken, før man er holdt op med at amme den foregående suttetrold ?? Mvh. Annette med de stadigt voksende "fordele" 8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2008

MUTT3

SÅDAN!!! du er fame (undskyld) bare for sej, smadder godt gået, et KÆMPE tillykke med jubilæumet.

Hvad man skal gøre kan jeg ikke hjælpe så meget med, kun sige, at du saaaaagtens kan amme vidre med den store, værgen den lille (tillykke *s*) eller den store vil komme til at mangle noget.
Men hiv den ind på ammenet.dk så skal du se ammerefaring så det står, også erfaring med amning af en lille ny samtidig med en større søskende.

Kip it up ;)

Anmeld

21. marts 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Ravnen skriver:[/småt][/f] Så har jeg sammenlagt ammet 2år af mit liv:P 1½ med min søn som nu er 5år og et ½ år med min datter som er et ½ år gammel, hun skal selvfølgelig også ha' lov til at fortsætte, så længe hun gidder. Der er bare SÅ dejligt tæt og hyggeligt (L) Hvor lang tid har du ammet og har du evt. et tip til hvad man kan gøre, hvis der kommer en lillesøsken, før man er holdt op med at amme den foregående suttetrold ?? Mvh. Annette med de stadigt voksende "fordele" 8([/citat] Jeg har ammet alt i alt 22mdr. Det var så længe mine tre drenge ønskede at få mad den vej og da de begyndte at sige stop, accepterede jeg selvfølgelig det...det eneste det handler om for mig, er at dække barnets behov og det gjorde jeg ved at amme så længe de ville. Eva

Anmeld

21. marts 2008

Bamseboet :D

godt gået :D

Jeg er lige holdt op, så mit samlede "amme-forbrug" er 1 år!! 4 mdr med min søn, og 8 mdr med min datter nu...

så jeg har også et lille jubilæum :))

Anmeld

21. marts 2008

Ravnen

Hej Mutt3
Tak og tak :D
Der er nu ikke en mini mere på vej lige p.t., men vi er begyndt at overveje det ret så kraftigt og så er det jo fedt, lige at høre fra nogen som evt. har prøvet det i praksis.
ammenet.....here I come :)

Hej Eva
Kan se vi deler den samme holdning m.h.t. at lytte til/følge børnenes signaler, det er bare det eneste rigtige:P

Hej Bamsebo
Jamen selv super godt gået (C)

Mvh. Annette

Anmeld

22. marts 2008

MUTT3

øøøv sladder ikke til nogen, jeg er skruk *gg* (min yngste er 2 måneder, og vi bør virkelig ikke få flere)

You go girl ;)

Anmeld

22. marts 2008

Mette-Marie

Jeg ammer endnu (morgen/aften) og min basse er 15 mdr. Jeg forsætter til Oskar selv siger fra....Nyder også nærheden når jeg ammer (L) - og det er jeg helt sikker på Oskar også gør:D

(H)
M-M

Anmeld

22. marts 2008

Skovurt

Tillykke med jubilæet...
Jeg ammede 5 mdr og 8-9 dage - så sagde sønnen stop (og det viste sig også at vægten var faldet :S)
Men alt respekt for dem der vælger at fortsætte - når børnene trives med det.
Så et par skulderklap herfra.

Anmeld

22. marts 2008

Regine

jeg ammede den store til hun var 5½ måned så ville hun ikke mere og der gik så også kun 7-9 dage efter så fik hun sin første tand...
den minste ammede jeg god og vel 4 måneder så gad jeg ikke mere... hun spiste 24-7 og når jeg ikke ammede hende skreg hun... arr... så den gad jeg ikke....

Anmeld

23. marts 2008

mor til en del

Nej hvor sjovt, det har jeg aldrig regnet på, men lad mig prøve..

Paw 4 uger.
Rosa 6 mdr.
Clara 6 mdr.
Lucas 18 mdr.
Marc 3 uger.
Oscar 16 mdr.
Isac 16 mdr.
Og Cilas ammes endnu så indtil videre 8 mdr.

ups det blev lige til 6 år, og når man så tænker på at jeg har været gravid godt og vel 6 år også, så er der vel ikke noget at sige til at kroppen ser lidt slidt ud, ajjj der fandt jeg lige en undskyldning for at være små fed....

God påske til jer alle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.