Vis mig jeres huler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

LilleMie

Masig skriver:

Vi har et lille børnetelt, som vi harstillet ind i stuen og fyldt med puder, tæppe og bamser... De står sådan over i et hjørne ved sofaen og er derfor lidt "gemt"...

Det ser bare rigtig hyggeligt ud!

Vi leder også efter noget mere permanent som det, der kan stå fremme altid (og som også kan fjernes igen uden de store problemer, når/hvis hun mister interessen) og lige præcis med en masse puder, bamser og hygge!

Tak for at du vil dele!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

Hjaltesmor

vi har et cirkustelt fra Ikea.

Der bliver også afholdt cirkusforestillinger, dukketeater mv. Og han har sovet i det et par gange.

Før det havde vi et andet Ikea-telt. Telt-løsningen har virket hos os siden hans 2 årsfødselsdag, og han er 4 nu.

Spisebordet ser super hyggeligt ud. Desværre har vi ikke den slags plads i vores lille Københavner-lejlighed.

Anmeld

18. august 2013

trunte89

LinLin skriver:

Det skal lige siges det er syet til min kusine for > ti år siden formentligt havde nok valgt nogle andre farver jegskulle have lavet et nyt

Men det fungerer jo super og Adam er ligeglad

Ey en fed ide! Det skal jeg helt sikkert prøve at lave en dag!

Anmeld

18. august 2013

LinLin

LilleMie skriver:

Hold op hvor er det fint og meget retro! Det ser så hyggeligt ud med vinduer og det hele, vi skal helt sikkert have den idé op at vende herhjemme igen!

Det ser heller ikke uoverskueligt ud at sy selv 

Jeg ville ikke kunne men det er nemt at pakke ud og pakke væk igen

Anmeld

18. august 2013

Masig

LilleMie skriver:

Det ser bare rigtig hyggeligt ud!

Vi leder også efter noget mere permanent som det, der kan stå fremme altid (og som også kan fjernes igen uden de store problemer, når/hvis hun mister interessen) og lige præcis med en masse puder, bamser og hygge!

Tak for at du vil dele!

Her er det i hvert fald populært... Både for drengen, hunden og katten 

Og det er nemt at flytte rundt på og lige fjerne hvis der er brug for det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.