Vis mig jeres huler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.705 visninger
14 svar
11 synes godt om
17. august 2013

LilleMie

Har I nogle hyggelige (indendørs) huler hjemme hos jer?

Vores datter elsker huler (vi har flere i haven) og at gemme sig, vi tænker derfor, at vi skal have bygget en hule i vores stue. Det skal bare være et lille hyggeligt sted, hvor hun kan lege, læse og være sig selv, men også så stort, at vi kan være derinde med hende (hun er kun 1,5 år). Samtidig skal hulen også være til at holde ud at se på , men det er godt nok svært at finde inspiration!!

Jeg vil meget gerne se billeder, hvis I har 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

kesuh

Jeg har lavet en hule på gammeldags manér 

Tørrestativ og et kæææmpe tæppe over og så en dyne inde i hulen. Det er mega hyggeligt at sidde derinde begge to og når der kommer monster udenfor! så skal vi være stille 

Han er lidt over 2.5 år

Anmeld

18. august 2013

C-Dog

Hvad med at købe en? Har set bobles har nogle, og har også set nogle virkelig fine stof agtige der skal hænge ned fra en krog- måske var det lirumlarumleg?

Anmeld

18. august 2013

LinLin

LilleMie skriver:

Har I nogle hyggelige (indendørs) huler hjemme hos jer?

Vores datter elsker huler (vi har flere i haven) og at gemme sig, vi tænker derfor, at vi skal have bygget en hule i vores stue. Det skal bare være et lille hyggeligt sted, hvor hun kan lege, læse og være sig selv, men også så stort, at vi kan være derinde med hende (hun er kun 1,5 år). Samtidig skal hulen også være til at holde ud at se på , men det er godt nok svært at finde inspiration!!

Jeg vil meget gerne se billeder, hvis I har 

Adam har en hule under sin halvhøje seng

Og så har min bedstemor syet et hus til at trække over spisebordet

Ellers er det bare et par tæpper over sofabordet

Anmeld

18. august 2013

LilleMie

kesuh skriver:

Jeg har lavet en hule på gammeldags manér 

Tørrestativ og et kæææmpe tæppe over og så en dyne inde i hulen. Det er mega hyggeligt at sidde derinde begge to og når der kommer monster udenfor! så skal vi være stille 

Han er lidt over 2.5 år

Tak for dit svar!

Det lyder rigtig hyggeligt, er det stabilt med et størrestativ under og er det et I har stående permanent?

Vi bygger også nogle gange huler i sofaen og under sofabordet, men det er ikke en særlig permanent løsning

Anmeld

18. august 2013

LilleMie

C-Dog skriver:

Hvad med at købe en? Har set bobles har nogle, og har også set nogle virkelig fine stof agtige der skal hænge ned fra en krog- måske var det lirumlarumleg?

Vi har overvejet at købe en hule, men de fede er mega dyre og så vil vi hellere lave en selv, kan godt lide at det er lidt unikt

Anmeld

18. august 2013

LilleMie

LinLin skriver:

Adam har en hule under sin halvhøje seng

Og så har min bedstemor syet et hus til at trække over spisebordet

Ellers er det bare et par tæpper over sofabordet

Tak for svar! 

Ideen med et hus over spisebordet er en super fed idé, vi har snakket lidt om, at købe et ekstra spisebord, som permanent kan være hule med tæpper/stof over. Og som bonus kan vi midlertidigt omdanne den til ekstra bord, når vi har mange gæster (vi har en meget stor familie og mangler altid bordplads, når alle er samlet ).

Har du et billede af jeres "spisebordshus"?

Anmeld

18. august 2013

LinLin

LilleMie skriver:

Tak for svar! 

Ideen med et hus over spisebordet er en super fed idé, vi har snakket lidt om, at købe et ekstra spisebord, som permanent kan være hule med tæpper/stof over. Og som bonus kan vi midlertidigt omdanne den til ekstra bord, når vi har mange gæster (vi har en meget stor familie og mangler altid bordplads, når alle er samlet ).

Har du et billede af jeres "spisebordshus"?

Det skal lige siges det er syet til min kusine for > ti år siden formentligt havde nok valgt nogle andre farver jegskulle have lavet et nyt

Men det fungerer jo super og Adam er ligeglad
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. august 2013

Masig

Vi har et lille børnetelt, som vi harstillet ind i stuen og fyldt med puder, tæppe og bamser... De står sådan over i et hjørne ved sofaen og er derfor lidt "gemt"...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. august 2013

LilleMie

LinLin skriver:

Det skal lige siges det er syet til min kusine for > ti år siden formentligt havde nok valgt nogle andre farver jegskulle have lavet et nyt

Men det fungerer jo super og Adam er ligeglad

Hold op hvor er det fint og meget retro! Det ser så hyggeligt ud med vinduer og det hele, vi skal helt sikkert have den idé op at vende herhjemme igen!

Det ser heller ikke uoverskueligt ud at sy selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.