Sex efter fødsel med sygninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

modesty

hej

har født for 3 uger siden og tænker på hvornår sex normalt bliver genoptaget... Er blevet syet en del , men er mere nysgerrig og hvornår  føltes det normalt dernede under sex ?

Det er meget, meget, meget forskelligt. Prøv dig frem. 

Jeg fik en 3. grads og der gik cirka 4 mdr. før jeg ikke kunne mærke arvæv længere. Og der gik 3 mdr. før jeg havde mod på at prøve sex igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

MyLove E

Jeg blev syet efter at været blevet klippet.. Vi havde sex efter 5 dage. ..

Anmeld

18. august 2013

Mor til Ella

newsence skriver:

hej

har født for 3 uger siden og tænker på hvornår sex normalt bliver genoptaget... Er blevet syet en del , men er mere nysgerrig og hvornår  føltes det normalt dernede under sex ?

Kan huske vi bestilte kondomer weekenden efter

Så ca 10 dage tror jeg.

Det var fint.

Jeg blev syet lidt i "indgangen" og en del "udenfor" hvis det kan siges sådan

Anmeld

18. august 2013

Benjamins'mor

Jeg fik 2 små hudafskrabninger indvendigt som krævede 2 sting.
Vi havde først sex igen efter de 8 uger, og det var vi egentlig begge enige om, han var ikke tryg ved det før 8 ugers undersøgelse, og det var jeg heller ikke.

Anmeld

21. august 2013

Tystys14

Jeg bristede voldsomt 4 grad, og fik vildt mange sting, både inden i og udenfor.  Men trods det gik der ca 12 dage før vi ikke kunne holde os fra hinanden, mindes ikke det gjorde ondt, men føltes underligt.  Herefter ventede vi til jeg havde været til lægetjek. 

Anmeld

21. august 2013

AnthonsMor

newsence skriver:

hej

Jeg har stemt 10-15 uger - og det var rent og skær fordi jeg var bange for om der ville være mange smerter..

Jeg fortryder der gik så lang tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.