Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej har født for 3 uger siden og tænker på hvornår sex normalt bliver genoptaget... Er blevet syet en del , men er mere nysgerrig og hvornår føltes det normalt dernede under sex ?
hej
har født for 3 uger siden og tænker på hvornår sex normalt bliver genoptaget... Er blevet syet en del , men er mere nysgerrig og hvornår føltes det normalt dernede under sex ?
Det er meget, meget, meget forskelligt. Prøv dig frem.
Jeg fik en 3. grads og der gik cirka 4 mdr. før jeg ikke kunne mærke arvæv længere. Og der gik 3 mdr. før jeg havde mod på at prøve sex igen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
newsence skriver: hej har født for 3 uger siden og tænker på hvornår sex normalt bliver genoptaget... Er blevet syet en del , men er mere nysgerrig og hvornår føltes det normalt dernede under sex ?
Jeg bristede voldsomt 4 grad, og fik vildt mange sting, både inden i og udenfor. Men trods det gik der ca 12 dage før vi ikke kunne holde os fra hinanden, mindes ikke det gjorde ondt, men føltes underligt. Herefter ventede vi til jeg havde været til lægetjek.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128